328
Mastercard купує у McDonald's стартап, що допомагає з вибором замовлення.
— Фондовий ринок
Американська корпорація McDonald’s продає компанії Mastercard стартап Dynamic Yield – це технологія персоналізації та логіки прийняття рішень. Зокрема, штучний інтелект замість клієнта може вибрати страви з меню залежно від часу доби, погоди або завантаженості ресторану.
Про це повідомляє Businesswire, уточнюючи, що McDonald’s купив Dynamic Yield в 2019 році, не розкриваючи суму угоди.
Технологію застосовували в кіосках McDonald’s для обслуговування клієнтів і замовлень на декількох ринках по всьому світу. У компанії вважають, угода з Mastercard дозволить Dynamic Yield поширити свою технологію на інші компанії.
“Завдяки досвіду Dynamic Yield, нашим масштабам і відносинам ми зможемо вивести зв’язки між кінцевим споживачем і нашими клієнтами на новий рівень”, – прокоментував угоду президент відділу даних і послуг Mastercard Радж Сешадрі.
McDonald’s продовжить роботу з Mastercard і Dynamic Yield, щоб продовжувати масштабувати технологію в своїй мережі. Попередньо відомо, що угоду закриють протягом перших шести місяців 2022 року.
Після повідомлень про майбутню угоду акції McDonald’s подорожчали менш ніж на 1% 21 грудня, а ось акції Mastercard зросли майже на 2%.
За матеріалами: Діло
Поділитися новиною