Ринок роздрібної торгівлі України відновлюється після спалаху пандемії (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Ринок роздрібної торгівлі України відновлюється після спалаху пандемії (дослідження)

Фондовий ринок
430
Ринок роздрібної торгівлі України відновлюється після спалаху пандемії, реагуючи на поліпшення купівельної спроможності та суспільних настроїв, свідчить дослідження ExCEEding Borders про торговельну нерухомість та ринок дискаунтерів регіону ЦСЄ від Colliers.
В країні продовжує активно розвиватися ринок дискаунтерів продовольчих та непродовольчих товарів. Наразі він насичений тільки місцевими операторами, кажуть експерти.
«Враховуючи той факт, що більшість українських міст мають нижчий рівень доходів, ніж, наприклад, столиця, український ринок сприятливий для дискаунт-ритейлерів», – стверджують у Colliers.
За словами експертів, продовольчі та непродовольчі мережі знижок відкриваються переважно в регіональних і невеликих містах, наближених до цільової аудиторії. Однак критерії залежать від формату конкретної мережі.
Загалом пандемія Covid-19 не прискорила розвиток дискаунт-мереж в Україні. Кожна мережа слідує своєму власному плану розвитку. Однак вільні приміщення, що з’явилися після спалаху Covid-19, допомогли деяким операторам відкриватися в локаціях, які раніше були для них недоступні.
«Глобально поштовхом для розвитку дискаунтерів в Україні є не тільки загальний низький рівень доходів, а й інші фактори. Дискаунтер – це дуже чітка модель: зрозумілі, стандартизовані магазини зі стабільним набором товарів. За рахунок цього дискаунтери орієнтовані на максимальне зниження собівартості відкриття нових локацій. В порівнянні з іншими операторами, об’єм інвестицій у відкриття буде нижчим на 20-30%, а інколи й на 50%. Як результат, дискаунт-оператори можуть собі дозволити більш щільне покриття районів та розташовуються ближче до свого споживача», – каже Ігор Заболоцький, провідний експерт консалтингової компанії Colliers Ukraine у сегменті торговельної нерухомості.

Довідка Finance.ua:

  • У регіоні ЦСЄ-16 налічується понад 30 мереж продовольчих дискаунтерів. За кількістю магазинів провідним ритейлером є Biedronka з більш ніж 3100 магазинами в Польщі. Німецька компанія Schwarz Group, до якої належить Lidl, займає друге місце з більш ніж 2000 магазинами. Найбільша мережа продуктових знижок в Україні – АТБ з приблизно 1270 магазинами, займає третє місце.
  • У період з початку 2020 року по кінець 1 півріччя 2021 року в Центральній та Східній Європі було відкрито понад 1350 магазинів продовольчих дискаунтерів.
  • Щодо непродовольчих дискаунтерів, то в регіоні ЦСЄ налічується понад 45 мереж. Найбільшим за кількістю магазинів є Pepco, за ним йдуть KIK, Aurora і «Ostrov Chistoty».
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас