2906
Електромобілі взимку: наскільки зменшується запас ходу у сильний мороз (дослідження)
— Технології&Авто
У Китаї провели масштабний тест-драйв електромобілів в сильний мороз. Не секрет, що в холодну погоду батарея електромобіля швидко втрачає заряд, і видання MyDrivers вирішило перевірити, наскільки зменшується запас ходу.
Випробування провели в китайському регіоні Внутрішня Монголія, який славиться сильними морозами. У ньому взяли участь відразу 40 електрокарів і плаг-ін гібридів. Їх повністю заряджали і залишали на ніч на вулиці в мороз -20 градусів.
Потім вранці електрокари відправлялися в поїздку по одному і тому ж маршруту в місті і на трасі. У салоні кожного авто були водій і пасажир, а клімат-контроль виставляли на температуру +24 градуси.
В середньому втрата в запасі ходу склала 40-60%. Найбільш далекобійними в мороз, як не дивно, виявилися китайські електрокари.
Електромобілі з найбільшим запасом ходу в мороз:
- NIO EC6 – запас ходу 336,9 з 615 паспортних км (втрата 45,22%);
- Xiaopeng P7 – запас ходу 316,2 з 670 км (-52,81%);
- Zeekr 001 – запас ходу 298,4 з 606 км (-50,76%);
- Nezha U – запас ходу 294,9 з 610 км (-51,66%);
- HiPhi X – запас ходу 291,2 з 550 км (-47,05%).
Примітно, що найменше в процентному співвідношенні втратив бюджетний електрокар Wuling Hongguang Mini EV. Мініатюрний автомобіль проїхав 103,2 км при паспортних 170 км, тобто втратив 39,3% запасу ходу.
А ось відомі глобальні моделі проявили себе гірше, ніж електрокари для китайського ринку:
- Tesla Model Y – запас ходу 279,6 з 594 км (-52,93%);
- Audi e-tron – запас ходу 272,3 з 465 км (-41,44%);
- Volkswagen ID.4 – запас ходу 269 з 520 км (-48,27%);
- Polestar 2 – запас ходу 246,6 з 512 км (-51,84%);
- Porsche Taycan – запас ходу 226,2 з 414 км (-45,36%);
- Tesla Model 3 – запас ходу 200,2 з 468 км (-57,2%);
- Volkswagen ID.3 – запас ходу 167,3 з 430 км (-61,09%).
За матеріалами: Фокус
Поділитися новиною