467
Apple відвоювала у Xiaomi ринок натільних пристроїв (таблиця)
— Технології&Авто
Дослідницька фірма IDC опублікувала статистику по ринку натільних пристроїв за третій квартал 2021 року.
За цей період було відвантажено 138,4 мільйона — на 9,9% більше в порівнянні з минулим роком.
Найбільш швидкозростаючою категорією виявилися навушники (+26,5% від року до року), на частку яких припало 64,7% від загальної кількості натільної електроніки.

Якщо в другому кварталі 2021-го Xiaomi змогла вирватися на перше місце, обійшовши Apple та інших конкурентів, то в третьому кварталі її поставки впали на 23,8% в порівнянні з аналогічним періодом 2020-го.
Поставки “яблучної” компанії за рік також знизилися на 3,6%, але їй все ж таки вдалося відвантажити більше наьільних пристроїв, ніж будь-якій іншій фірмі – 39,8 мільйона, або 28,8% від загальної кількості.
Для порівняння, Samsung, що розташувалася на другому місці, відвантажила тільки 12,7 мільйона гаджетів, зайнявши 9,2% ринку. Xiaomi потрапила на третє місце практично з такими ж показниками.
Цікаво, що поставки Apple Watch в третьому кварталі впали відразу на 35,3%, але за рахунок великої популярності навушників AirPods і Beats американська компанія все ж таки змогла зайняти провідну позицію.
Важливо, що Apple одноосібно заробляє 53% грошей від продажів всіх натільних пристроїв в цілому.
За матеріалами: 4PDA
Поділитися новиною
Також за темою
AMD очікує потрійне зростання прибутку завдяки ринку ШІ
Сем Альтман створює цифровий паспорт, який відрізнятиме людей від ШІ
OpenAI додасть групові чати та приватні повідомлення у ChatGPT
Microsoft припинила підтримку застарілих версій Windows 11
Xiaomi знову досягла рекордних постачань електромобілів
Електромобілі та гібриди вже займають понад половину ринку нових авто в Україні
