464
Apple відвоювала у Xiaomi ринок натільних пристроїв (таблиця)
— Технології&Авто
Дослідницька фірма IDC опублікувала статистику по ринку натільних пристроїв за третій квартал 2021 року.
За цей період було відвантажено 138,4 мільйона — на 9,9% більше в порівнянні з минулим роком.
Найбільш швидкозростаючою категорією виявилися навушники (+26,5% від року до року), на частку яких припало 64,7% від загальної кількості натільної електроніки.

Якщо в другому кварталі 2021-го Xiaomi змогла вирватися на перше місце, обійшовши Apple та інших конкурентів, то в третьому кварталі її поставки впали на 23,8% в порівнянні з аналогічним періодом 2020-го.
Поставки “яблучної” компанії за рік також знизилися на 3,6%, але їй все ж таки вдалося відвантажити більше наьільних пристроїв, ніж будь-якій іншій фірмі – 39,8 мільйона, або 28,8% від загальної кількості.
Для порівняння, Samsung, що розташувалася на другому місці, відвантажила тільки 12,7 мільйона гаджетів, зайнявши 9,2% ринку. Xiaomi потрапила на третє місце практично з такими ж показниками.
Цікаво, що поставки Apple Watch в третьому кварталі впали відразу на 35,3%, але за рахунок великої популярності навушників AirPods і Beats американська компанія все ж таки змогла зайняти провідну позицію.
Важливо, що Apple одноосібно заробляє 53% грошей від продажів всіх натільних пристроїв в цілому.
За матеріалами: 4PDA
Поділитися новиною