516
Що міг би зробити уряд, щоб авіація швидше виходила з кризи - думка СЕО SkyUp Airlines
— Фондовий ринок
Авіакомпаніям вкрай складно працювати в період пандемії.
Про це заявив СЕО авіакомпанії SkyUp Airlines Дмитро Сєроухов в інтерв’ю Finance.ua.
«Знаєте, напевно, це те, що відбувається прямо зараз. Під час пандемії все зупинилося, і ніхто ні на що не розраховував, всі просто намагалися вижити. Трапився всесвітній форс-мажор. І всі стали на паузу. Коли все на паузі, споживання теж падає: ми не ходимо в кіно, в торгові центри, не подорожуємо і, відповідно, не витрачаємо гроші або витрачаємо їх менше. Всі бізнеси максимально скоротили і оптимізували свої витрати і чекали дива, коли все відкриється», — розповів Сєроухов.
Як він зазначає, зараз все по-іншому — все відкрито.
«Лети, куди хочеш. Українець може полетіти в будь-яку країну. Тільки отримай дозвіл — пред’яви Covid-сертифікат або негативний ПЛР-тест. А потім виявляється, що з тестом не можна. Нещодавно Франція прийняла рішення, що негативний ПЛР-тест для українців не працює, і тепер підходить тільки сертифікат. Відповідно, пів рейсу вже знімається. Притому що він вже проданий — у пасажира є квиток, але полетіти він не може. Він знявся з рейсу не зі своєї вини, а з вини тієї країни, яка вводить нові обмеження, а ми повинні відразу ж повернути йому гроші», — наголошує СЕО авіакомпанії SkyUp Airlines.
Ось і виходить, що весь негатив від поїздки, що не відбулася, йде не на країну, яка змінила умови в’їзду, а на авіакомпанію, яка за правилами не може брати такого пасажира на борт.
Читайте також: Тренди фінтеху 2022: фінансовий ринок переходить в онлайн
«Звісно, ми розглядаємо в індивідуальному порядку звернення від наших пасажирів і йдемо назустріч. І начебто все працює, але складність виникає через ось ці непрогнозовані дії урядів різних країн. Ми як авіакомпанія є заручниками цієї ситуації, яка повсякчас змінюється. Тому працювати і планувати в таких умовах вкрай складно», — додав він.
За його словами, компанія звертались з різними варіантами підтримки — від прямих фінансових дотацій, пільг, пільгових кредитів до послаблень в контексті державних зборів в оподаткуванні.
«Ми не отримали жодної допомоги від держави. І якщо подивитися на ринок Європи, то є дві країни, які не допомогли своїм авіаперевізникам — Україна і Монако. Держава Монако не допомогла, тому що у них немає жодної авіакомпанії. А в Україні їх багато, але держава жодним чином не допомогла», — зазначив Сєроухов.
Держави в Європі допомагали авіаперевізникам — вони просто виділяли гроші.
«Що ж стосується економічної складової, то ми розраховуємо, що до моменту відкриття внутрішніх українських напрямків для авіакомпаній з ЄС ринок внутрішніх європейських перевезень також стане доступним для вітчизняних авіаперевізників. Крім того, сподіваємося, що і Україна, і європейські партнери створять дійсно справедливі умови для обох сторін угоди щодо законодавчих ініціатив та механізмів фінансової підтримки підприємств галузі» — наголосив він.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною