521
Що міг би зробити уряд, щоб авіація швидше виходила з кризи - думка СЕО SkyUp Airlines
— Фондовий ринок
Авіакомпаніям вкрай складно працювати в період пандемії.
Про це заявив СЕО авіакомпанії SkyUp Airlines Дмитро Сєроухов в інтерв’ю Finance.ua.
«Знаєте, напевно, це те, що відбувається прямо зараз. Під час пандемії все зупинилося, і ніхто ні на що не розраховував, всі просто намагалися вижити. Трапився всесвітній форс-мажор. І всі стали на паузу. Коли все на паузі, споживання теж падає: ми не ходимо в кіно, в торгові центри, не подорожуємо і, відповідно, не витрачаємо гроші або витрачаємо їх менше. Всі бізнеси максимально скоротили і оптимізували свої витрати і чекали дива, коли все відкриється», — розповів Сєроухов.
Як він зазначає, зараз все по-іншому — все відкрито.
«Лети, куди хочеш. Українець може полетіти в будь-яку країну. Тільки отримай дозвіл — пред’яви Covid-сертифікат або негативний ПЛР-тест. А потім виявляється, що з тестом не можна. Нещодавно Франція прийняла рішення, що негативний ПЛР-тест для українців не працює, і тепер підходить тільки сертифікат. Відповідно, пів рейсу вже знімається. Притому що він вже проданий — у пасажира є квиток, але полетіти він не може. Він знявся з рейсу не зі своєї вини, а з вини тієї країни, яка вводить нові обмеження, а ми повинні відразу ж повернути йому гроші», — наголошує СЕО авіакомпанії SkyUp Airlines.
Ось і виходить, що весь негатив від поїздки, що не відбулася, йде не на країну, яка змінила умови в’їзду, а на авіакомпанію, яка за правилами не може брати такого пасажира на борт.
Читайте також: Тренди фінтеху 2022: фінансовий ринок переходить в онлайн
«Звісно, ми розглядаємо в індивідуальному порядку звернення від наших пасажирів і йдемо назустріч. І начебто все працює, але складність виникає через ось ці непрогнозовані дії урядів різних країн. Ми як авіакомпанія є заручниками цієї ситуації, яка повсякчас змінюється. Тому працювати і планувати в таких умовах вкрай складно», — додав він.
За його словами, компанія звертались з різними варіантами підтримки — від прямих фінансових дотацій, пільг, пільгових кредитів до послаблень в контексті державних зборів в оподаткуванні.
«Ми не отримали жодної допомоги від держави. І якщо подивитися на ринок Європи, то є дві країни, які не допомогли своїм авіаперевізникам — Україна і Монако. Держава Монако не допомогла, тому що у них немає жодної авіакомпанії. А в Україні їх багато, але держава жодним чином не допомогла», — зазначив Сєроухов.
Держави в Європі допомагали авіаперевізникам — вони просто виділяли гроші.
«Що ж стосується економічної складової, то ми розраховуємо, що до моменту відкриття внутрішніх українських напрямків для авіакомпаній з ЄС ринок внутрішніх європейських перевезень також стане доступним для вітчизняних авіаперевізників. Крім того, сподіваємося, що і Україна, і європейські партнери створять дійсно справедливі умови для обох сторін угоди щодо законодавчих ініціатив та механізмів фінансової підтримки підприємств галузі» — наголосив він.
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
Американська компанія Carlyle розглядає купівлю активів «Лукойлу»
IFC інвестує $25 млн в Rebuild Ukraine Fund компанії Dragon Capital
АМКУ оштрафував товариства за змову під час закупівлі технічної солі
АМКУ оштрафував дві компанії за змову на торгах Укрнафти
«Укрзалізниця» за дев’ять місяців 2025 року отримала понад 7 млрд грн збитку
Amazon скорочує 700 працівників
