Airbus сконструював новий суперлітак (фото) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Airbus сконструював новий суперлітак (фото)

Технології&Авто
2373
Одна з найбільших авіабудівних компаній світу Airbus завершила структурну збірку нового літака A321XLR, який може зробити революцію на ринку авіаперевезень.
Як повідомляє avianews, збірку нового авіалайнера зробили на заводі в Гамбурзі (Німеччина).
За інформацією видання, нова модель є модифікацією популярного авіалайнера A321. На відміну від базової моделі, яка призначена для польотів на середні дистанції, A321XLR може літати на відстань до 8700 км.
XLR розшифровується як Extra Long Range – дуже велика дальність, яка дозволить здійснювати рейси без пересадки з Києва в Нью-Йорк, Торонто, на Мадагаскар, Сейшели, в Шрі-Ланку.
У виданні відзначають, що на сьогоднішній день на ринку склалася ситуація, коли рейси на середні відстані виконують вузькофюзеляжні авіалайнери з одним проходом, до яких відносяться Airbus A321. Між континентами літають широкофюзеляжні літаки з 2 проходами і збільшеною кількістю місць.
Airbus сконструював новий суперлітак (фото)
Це не дозволяє авіакомпаніям відкривати більше прямих маршрутів на далекі відстані, оскільки виникає проблема, як завантажити великий літак з кількістю місць від 250.
A321XLR повинен закрити цей сегмент ринку, який виявився незаповненим після того, як Boeing припинив виробництво і модернізацію літаків аналогічного класу Boeing 757.
Новий літак від Airbus може перевозити в комфортних умовах до 200 пасажирів і за дальністю може порівнятися з широкофюзеляжними літаками. Це означає, що авіакомпанії зможуть запропонувати більше далеких маршрутів без пересадок.
Airbus сконструював новий суперлітак (фото)
Літаки меншого розміру заповнити простіше, а значить, і отримати прибуток від перевезень.
У задній частині фюзеляжу Airbus встановив додатковий паливний бак, який вміщує 12 900 літрів палива.
Крім цього, виробник збільшив бак для зберігання стоків з туалетів, оскільки через більшу дальність польоту більше пасажирів будуть користуватися вбиральнями.
Airbus завершив тільки структурну збірку літака, тобто з’єднав фюзеляж з хвостом, крилами і шасі. Далі в літаку потрібно встановити все обладнання, в тому числі додаткове для запису даних під час випробувань.
Після цього пілоти почнуть статичні наземні випробування, потім пробіжки по руліжних доріжках. Перший політ запланований на 2022 рік, а комерційні поставки — в 2023 році. Щоб прискорити випробування, Airbus випустить відразу три прототипи A321XLR.
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас