До кінця року можуть бути запущені проєкти в рамках «інвестнянь» на 500 мільйонів доларів — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

До кінця року можуть бути запущені проєкти в рамках «інвестнянь» на 500 мільйонів доларів

Казна та Політика
209
Карантин змінив функції банківських відділень, які мають стати більш цифровими та взяти на себе нові задачі.
Про це розповіли банкіри під час круглого столу «Річниця карантину: які уроки винесли для себе банки та як підготувалися до майбутнього», проведеного «Фінансовим клубом».
«Відділення переформатовуються і будуть переформатовуватися ще значніше. Банківські відділення надають максимальну перевагу тому, щоб навчати клієнтів працювати онлайн і потім відправляти їх в дистанційні канали. А відділення залишаться як бізнес-хаби, які зможуть обслуговувати клієнтів з найбільш складних фінансових або банківських продуктів у зручному для клієнта форматі», – каже заступник голови правління ПУМБ Артур Загородников.
Банкір вважає передчасними розмови про те, що банківські відділення повністю відійдуть в минуле. «Відділення продовжать свій розвиток і будуть спрямовані на те, щоб задовольнити попит населення на отримання перших знань про те, як користуватися банківськими продуктами», – зазначив він.
Артур Загородников пояснив, що людям досі потрібне «живе» спілкування, за яким вони приходять до відділення. «Людям потрібні люди. Значна частина українців потребує фізичного відвідування відділень. І це для них важливий фактор соціалізації, коли вони відвідують ці відділення, – каже банкір. – До того ж є продукти, за якими складно отримати повноцінну консультацію і до кінця розібратися, враховуючи поточний рівень фінансової обізнаності громадян України, за допомогою дистанційних каналів».
Перегляд формату відділень «драйвиться» не тільки диджиталізацією, але також і питанням оптимізації витрат, розповіла заступниця голови правління Укргазбанку Тамара Савощенко. «Банківський бізнес складний, низькомаржинальний, і всі ми думаємо над оптимізацією витрат. Тому перехід на новий формат відділень – це завдання № 1», – впевнена вона.
Вихід в онлайн і цифрові канали – це об’єктивна реальність, в якій ми будемо жити роки, стверджує голова правління Ідея Банку Михайло Власенко. «Ми не закривали відділення, хоча запустили цифрове рішення в 2020 році. Вони органічно один одного доповнювали, і, в принципі, ми отримали гарний результат. В найближчі декілька років бачу перспективу розвитку як онлайн-цифрових каналів, так і відділень», – зазначив Михайло Власенко.
Радник голови правління Укрексімбанку Михайло Медко вважає, що банківські сервіси будуть еволюціонувати разом із суспільством. «Це все-таки ритейл-бізнес, який має бути, як аптеки, як торгові точки, ближче до клієнта. Плюс є послуги, які в диджитал не переведеш. Клієнтам потрібні сейфові комірки, операції з готівкою, сервіси інкасації», – розповів він.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас