NASA готує свій перший електричний літак X-57 Maxwell до польоту — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

NASA готує свій перший електричний літак X-57 Maxwell до польоту

Технології&Авто
452
Останні п’ять років група інженерів Національного управління з аеронавтики і дослідження космічного простору США (NASA) працювала над створенням електричного літака на базі моделі Tecnam P2006T. В результаті був створений X-57 Maxwell, названий на честь британського фізика Джеймса Максвелла.
Зараз він проходить наземні тести в центрі льотних досліджень Армстронга в Едвардсі, штат Каліфорнія. Очікується, що перший політ пройде навесні 2022 року.
Перший політ електричного літака стане важливою віхою для NASA, якому американський президент Джозеф Байден (Joseph Biden) доручив зосередити сили на боротьбі з кліматичними змінами.
Раніше голова NASA Білл Нельсон (Bill Nelson) побував у дослідницькому центрі, де уважно ознайомився з конструкцією літака X-57. За підсумками поїздки він заявив, що технологія, яка лежить в основі літака, буде мати вирішальне значення в декарбонізації авіаційної промисловості.
Концепт X-57 може похвалитися унікальним зовнішнім виглядом. Крила з великим подовженням значно тонші, ніж у звичайних літаків. На них розміщується 12 електродвигунів з пропелерами, які забезпечують достатню підйомну силу. В кінці кожного крила встановлено по більш масивному мотору, які полегшують політ в крейсерському режимі. Коли в 12 маленьких двигунах немає необхідності, вони складаються для зменшення опору.
За даними NASA, X-57 зможе долати без підзарядки близько 160 км, крейсерська швидкість складе 275 км/год, а максимальна тривалість польоту — 40 хвилин.
В реальності двигуни ще не встановлені на літак, і візуально він нічим не відрізняється від звичайних легких літаків, які можна побачити на будь-якому аеродромі. У бесіді з журналістами Нельсон сказав, що незабаром літак стане схожий на прототип, який NASA вперше показало ще в 2016 році.
Однією з основних перешкод, що стоять на шляху електричної авіації, є занадто велика вага акумуляторних батарей. Щільність енергії, що зберігається в батареях, є ключовим показником, але сучасні батареї здатні зберігати занадто мало енергії, щоб більшість літаків могли піднятися в повітря і долати сотні кілометрів.
Для порівняння відзначимо, що реактивне паливо виділяє приблизно в 43 рази більше енергії, ніж електрична батарея такої ж ваги. Для тестового польоту X-57 буде потрібний блок акумуляторних батарей вагою близько 360 кг.
За матеріалами:
internetua.com
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас