1238
У Visa розповіли, як оскаржити шахрайське списання з картки
— Фінтех і Картки
У компанії Visa пояснили, як користувач їхніх послуг може оскаржити будь-яку транзакцію, яку, на його думку, він не здійснював.
Про це розповіла старша віцепрезидентка і регіональна менеджерка Visa в Україні Віра Платонова в інтерв’ю виданню «Мінфін».
Виявивши оплату, яку клієнт не здійснював, в першу чергу потрібно подати заяву на повернення коштів в банк, що видав картку. Зробити це можна протягом 72 днів з моменту здійснення підозрілої транзакції. Якщо ви звернетеся після закінчення цього ліміту, проблемою займатися не будуть.
Читайте також: monobank оголосив про вихід на ринок еквайрингу
За правилами Visa, будь-який сумнівний переказ можна оскаржити шляхом процедури міжнародного розслідування. І в компанії попередили, що в разі, якщо фінансисти не приймуть позицію клієнта, то банк, крім самого платежу, візьме з нього до того ж комісію за послугу цього розслідування.
«Вирішення проблеми може зайняти до місяця, оскільки банк через нас подає запити еквайєру і торговцю», — уточнила Платонова.
Але процес може піти швидше в разі, якщо банк відразу компенсує суму втрати. Це залежить від його політики щодо таких транзакцій, а також історії взаємин з конкретним клієнтом.
Менеджер Visa також порекомендувала уважно вивчити сервіси, на які ви можете бути підписані: частина з них можуть знімати регулярні платежі.
Платонова розповіла, що Visa аналізує кожну транзакцію своїх клієнтів і ділить їх на три типи:
- «зелена» — безпечна транзакція;
- «жовта» — підозріла;
- «червона» — небезпечна.
«Ми повідомляємо банку, на які транзакції звернути увагу, а які заблокувати. До того ж у банків є свій моніторинг і ліміти за карткою на зняття готівки або оплату онлайн», — пояснила регіональна менеджерка компанії.
Платонова підкреслила: якщо людина впевнена, що не було жодних передумов для списання коштів з її картки, шанс повернути гроші великий.
За матеріалами: Мінфін.com.ua
Поділитися новиною