Показано Genesis GV60 - перший люксовий електромобіль на платформі Hyundai E-GMP — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Показано Genesis GV60 - перший люксовий електромобіль на платформі Hyundai E-GMP

Технології&Авто
502
Розроблена Hyundai Motor платформа E-GMP вже лягла в основу електромобілів Hyundai Ioniq 5 і Kia EV6, але в сімействі торгових марок корейського гіганта є і Genesis, якому відведена роль люксового флагмана. Первістком марки на платформі E-GMP стане електричний кросовер GV60, який вже розкрив свій дизайн, але не розголошує технічних характеристик.
Строго кажучи, GV60 не може вважатися першим електромобілем марки Genesis, оскільки вона вже представила версію седана G80 на електротязі, але якщо останній просто став електрифікованим аналогом свого побратима з ДВЗ, то GV60 спочатку створювався як електромобіль на спеціалізованій платформі E-GMP.
На ринок США Genesis GV60 вийде в наступному році, а тому докладні технічні характеристики новинки будуть розкриті до кінця цього року, і зараз можна спостерігати тільки зовнішність і особливості інтер’єру цього електромобіля підвищеної комфортності.
Співвідношення діаметра коліс і колісної бази створює враження відносної компактності електромобіля. Необхідність оптимізувати аеродинамічний профіль кузова не призвела до створення істотних незручностей для рослих пасажирів, що розміщуються на задньому ряді сидінь. Кришку багажника увінчав невеликий спойлер.
Короткі звіси є відмінною рисою багатьох електромобілів, оскільки відсутність ДВЗ дає конструкторам більше свободи щодо компонування. Дверні ручки утоплюються в «транспортному» положенні для зниження аеродинамічного опору, але цей прийом вже давно взяли на озброєння Tesla і Jaguar Land Rover.
Показано Genesis GV60 - перший люксовий електромобіль на платформі Hyundai E-GMP
Замість дзеркал заднього виду передбачені камери, що теж має покращувати аеродинаміку. Цей прийом теж демонстрували раніше серійні автомобілі Audi і Lexus, і наявність даної опції багато в чому буде визначатися законодавчими вимогами до оснащення транспортних засобів на ринку конкретної країни.
Монітори в основі передніх стійок з боку салону покликані замінити звичні дзеркала заднього виду, на них буде виводитися зображення із зовнішніх камер, обернених проти ходу.
Показано Genesis GV60 - перший люксовий електромобіль на платформі Hyundai E-GMP
Органи управління не несуть особливих революційних змін, адже навіть селектор режимів руху у вигляді шайби став нормою на багатьох моделях серійних авто, а Tesla взагалі має намір замінити його програмними повзунками. Повного переходу на сенсорний інтерфейс Genesis не демонструє, розумний мінімум фізичних кнопок присутній на панелі і центральному тунелі. Приладова панель відображається на витягнутому сенсорному дисплеї, що відображає всю необхідну інформацію.
Досить великий кожух центрального тунелю містить містку нішу для зберігання речей і увінчаний широким підлокітником. Рульове колесо теж насичене органами управління, що повинно сприятливо позначитися на безпеці руху.
За матеріалами:
3dnews.ru
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас