Розпродажі та акції: на чому економлять українці (дослідження) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Розпродажі та акції: на чому економлять українці (дослідження)

Особисті фінанси
786
Пандемія змусила багатьох українців економити: 82% опитаних зізналися, що протягом останнього року вони частіше, ніж раніше, купували товари на розпродажі.
Про це йдеться у дослідженні picodi.
Продукти, одяг і взуття, косметика та парфумерія — ось товари, які найчастіше купують по акції. Найрідше на розпродажах покупці шукають ліки, прикраси та автомобілі (або автозапчастини).
Чи чекають на знижки? Покупку деяких товарів українці готові відкласти в очікуванні зниження ціни. Перш за все, це електроніка і побутова техніка (88%), одяг і взуття (85%), косметика і парфумерія (82%), а також послуги, що пов’язані з відпусткою і подорожами.
А є товари, які українці бажають купити тут і зараз незалежно від ціни: ліки, автомобілі та автозапчастини, продукти, книги, зоотовари і доставка їжі.
Розпродажі та акції: на чому економлять українці (дослідження)
Чому купують товари по акції? Чоловіки (46%) і жінки (60%) зійшлися на думці, що завдяки знижкам і акціям можна добре заощадити. Також покупці відзначили, що на розпродажах вони можуть познайомитися з новими брендами і товарами. Третьою за популярністю відповіддю серед обох статей було твердження, що початкова ціна занадто завищена, тому вони вибирають товари зі знижкою.
Не всі однак вважають за краще купувати на розпродажах. 27% чоловіків і 9% жінок не купують по акції, тому що на їхню думку товари хорошої якості варті своєї ціни. 8% жінок і 19% чоловіків здійснюють покупки, не замислюючись про ціну. У той час як деякі покупці побоюються, що продукція зі знижкою — це неактуальні товари або гіршої якості.

Хочу отримати гроші онлайн 💸

Часом трапляється, що українці не користуються речами, купленими на розпродажі. Топ-5 покупок із розпродаж, які припадають пилом на полицях:
  • одяг та взуття;
  • книги;
  • косметика і парфумерія;
  • їжа;
  • спідня білизна.
Як знаходять товари зі знижками і дізнаються про акції? Кешбек сервіси – найпопулярніший метод економії, до якого вдаються українці. 19% опитаних знають про ці сервіси і користуються ними регулярно.
Другий за популярністю спосіб заощадити — це сайти порівняння цін. Регулярно заглядають на них 16% українських покупців, а 32% — час від часу.
Розпродажі та акції: на чому економлять українці (дослідження)
На третьому місці опинилися купонні сервіси: 12% анкетованих регулярно ними користуються, 36% — іноді, 22% знають, але не використовують, а 30% не знають про них.
Меншою популярністю серед українських споживачів користуються додатки для покупки нерозпроданих страв (64% опитаних не знають, що це), каталоги магазинів (63%), плагіни для браузера (62%) і відділи з продуктами з коротким терміном придатності (27% не знають про такі відділи, а 31% чули, але не купують там).
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас