Спецпропуски на транспорт: у КМДА відповіли на головні питання — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Спецпропуски на транспорт: у КМДА відповіли на головні питання

Казна та Політика
359
У Києві 10 серпня запрацювала в тестовому режимі електронна система подачі заявок на доступ до громадського транспорту в разі посилення карантинних обмежень.
Перший заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Олексій Кулеба відповів на найпоширеніші запитання щодо спецпропусків на транспорт в столиці.
Нагадуємо, про всі зміни, які можуть стосуватися ваших гаманців, ми оперативно інформуємо в нашому телеграм-каналі Finance_ukr. Підписуйтесь і не пропускайте важливе.
Чи потрібно купувати додаткові картки? Ні. Працюватимуть раніше придбані транспортні картки: старого (Kyiv Smart Card) та нового (Київ Цифровий) – зразка або картка киянина. Але активними на час локдауну будуть лише ті, власникам яких надано дозвіл.
Куди подавати заявки керівникам підприємств? Детальний механізм реєстрації та подачі заявок на отримання перепусток для працівників на проїзд у громадському транспорті на випадок суворого карантину описаний за посиланням.
Як зрозуміти, що працівник отримав дозвіл на проїзд? При оформленні заявки на отримання дозволів керівник подає списки працівників із вказанням номерів їхніх транспортних карток. У разі позитивного рішення керівник отримає відповідний лист, а транспортна картка працівника під час локдауну автоматично активується.
Працівник зможе скористатись громадським транспортом як зазвичай, сплативши за проїзд карткою. Усі інші транспортні картки (без дозволів) у період суворих обмежень діяти не будуть.
Що робити, якщо потрібно їхати, а ви не є працівником підприємства критичної сфери? Станом на сьогодні тестується електронна система для подачі заявок саме для керівників підприємств та ФОПів, які забезпечують життєдіяльність міста.
Після тестування і виправлення всіх недоліків нової для міста е-системи у планах є розробка механізму для отримання разових дозволів для фізичних осіб за критичною потребою.
Що робити, якщо ви не можете зареєструватись у системі? Cистема працює в тестовому режимі. Реєстрація триває активно, і вже сотні столичних підприємств подали заявки. Якщо виникли складнощі з реєстрацією, потрібно написати розробникам на електронну адресу: qpass@kyivcity.gov.ua
До якої дати потрібно подати заявку? Такого терміну не існує. Місто готується до третьої хвилі пандемії, тож заявки збираються заздалегідь, аби мати можливість їх всі розглянути, і в разі необхідності запустити без авралу. Заявки можна подати як зараз, так і під час імовірного суворого карантину.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас