Київ запустив систему отримання спецперепусток: як оформити — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Київ запустив систему отримання спецперепусток: як оформити

Особисті фінанси
1627
У Києві розробили електронну систему для отримання спецперепусток в громадський транспорт. Сьогодні в тестовому режимі запрацювала електронна система подачі заявок.
Про це повідомив перший заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Олексій Кулеба, передає пресслужба КМДА.
Нагадуємо, про всі зміни, які можуть стосуватися ваших гаманців, ми оперативно інформуємо в нашому телеграм-каналі Finance_ukr. Підписуйтесь і не пропускайте важливе.
«Врахувавши попередній досвід та побажання підприємців, ми змінили механізм видачі спецперепусток на транспорт. Відтепер це можна зробити онлайн. Ними зможуть скористатися ті підприємства та організації, що забезпечують життєдіяльність міста», – повідомив Олексій Кулеба.
Він зазначив, що керівники підприємств уже зараз можуть авторизуватись у системі та подати заявку, аби заздалегідь пройти необхідну перевірку та отримати дозвіл. Місто зможе визначити кількість спецперепусток саме для тих категорій, які забезпечують безперебійну життєдіяльність столиці.
Для замовлення спеціальних перепусток керівникам підприємств та фізичним особам-підприємцям потрібно виконати наступні дії:
  • авторизуватись у системі за допомогою КЕП. Керівник може додати до10 довірених осіб, що матимуть доступ до системи;
  • заповнити електронну форму заявки. Підприємствам потрібно обґрунтувати критичну необхідність працювати в локдаун. Для юридичних осіб необхідно вказати код ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України), для фізичних осіб-підприємців – види діяльності відповідно до КВЕД;
  • чекати на відповідь, що надійде на електронну пошту, зазначену в заявці. У разі отримання позитивного рішення про надання спецперепусток – ввести повний список співробітників, вказати дані та номер транспортної картки Київ Цифровий кожного працівника. Для запобігання фальсифікації, всіх працівників, поданих у списку, будуть перевірятись щодо працевлаштування в зазначеній установі, підприємстві чи організації;
  • інформацію про підтвердження або відмову у видачі спецперепусток щодо кожного працівника можна отримати у системі.
Якщо підприємство отримало дозвіл, після внесення даних про співробітника транспортна картка працівника активується автоматично. Щоб скористатися громадським транспортом, працівнику потрібно мати транспортну картку. Перевірити наявність спеціальної перепустки працівник зможе самостійно, завантаживши на смартфон застосунок Київ Цифровий та додавши транспортну карту.
Працюватимуть картки трьох видів – транспортна картка нового зразка, старого зразка та картка Киянина.
Транспортні картки, власники яких не отримали право на спецперепустку, на час локдауну будуть заблоковані.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас