Нацбанк посилює захист прав і безпеку персональних даних споживачів фінпослуг — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Нацбанк посилює захист прав і безпеку персональних даних споживачів фінпослуг

Казна та Політика
232
Національний банк удосконалює вимоги до роботи інтернет- та мобільних банкінгів банків, а також безпеку використання Системи BankID НБУ.
Про це повідомляє пресслужба НБУ.
«Для Національного банку захист прав споживачів фінансових послуг і безпека персональних даних громадян є одним із пріоритетів. Тому ми постійно працюємо над посиленням безпеки Системи BankID НБУ, а також над удосконаленням вимог до роботи інтернет- та мобільних банкінгів банків», — зауважив заступник голови Нацбанку Олексій Шабан.
Про всі банківські новації ми також розповідаємо в телеграм-каналі Finance_ukr. Підписуйтесь, щоб завжди бути в курсі останніх новин.
Зокрема, з 1 липня 2021 року з метою посилення захисту користувачів від шахрайських дій у Системі BankID НБУ впроваджено зобов’язання банків- ідентифікаторів здійснювати багатофакторну автентифікацію користувачів до моменту передачі їх персональних даних через систему.
Шабан також додав, що всі дані користувачів, які передаються через Систему BankID НБУ, захищені сертифікатом шифрування та передаються з накладанням кваліфікованого електронного підпису або кваліфікованої електронної печатки банку.
Тільки користувач як власник персональних даних може ініціювати їх передачу від абонента-ідентифікатора (банку, в якому відкрито рахунок користувача) до абонента — надавача послуг, який надає послугу цьому користувачу. Передача даних можлива виключно в разі успішної автентифікації користувача банком. Національний банк не обробляє і не зберігає персональні дані користувачів, що передаються засобами системи в захищеному вигляді.
Крім того, за словами заступника голови НБУ, щоб посилити вимоги до роботи інтернет- та мобільних банкінгів та алгоритмів роботи клієнтів банків із ними, Національний банк незабаром опублікує рекомендації щодо безпеки та моніторингу операцій із використанням платіжних карток, побудови захисту мобільних застосунків, інтернет- банкінгу та чат-ботів.
Національний банк неодноразово звертав увагу банків та небанківських фінансових установ на необхідність неухильного дотримання ними вимог Національного банку під час здійснення дистанційної верифікації клієнтів, зокрема за допомогою Системи BankID НБУ.
Крім того, щоб не потрапляти до шахрайських пасток, Національний банк закликає громадян бути обачними та пильними й подбати про захист свого фінансового номера телефону: заборонити віддалену заміну SIM-картки в мобільного оператора або перейти на контрактне обслуговування та з особливою обережністю ставитися до публікацій особистих даних в соціальних мережах.
За матеріалами:
Укрінформ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас