Е-підприємець: які послуги та як саме надаватиме система — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Е-підприємець: які послуги та як саме надаватиме система

Особисті фінанси
664
Кабінет Міністрів України оприлюднив постанову «Про реалізацію експериментального проекту щодо спрощення умов для започаткування та провадження підприємницької діяльності», якою пропонується впроваджувати в Україні систему «е-Підприємець».
Про це йдеться на сайті КМУ.
Згідно з документом, електронну публічну послугу «е-Підприємець» будуть реалізовувати протягом 2021—2022 років, аби спростити умови для започаткування та провадження бізнесу.
За допомогою системи «е-Підприємець», зокрема, можна буде отримати такі 24 послуги:
  • державної реєстрації фізичної особи — підприємця;
  • державної реєстрації змін до відомостей про ФОП, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань;
  • державної реєстрації створення товариства з обмеженою відповідальністю на підставі модельного статуту;
  • державної реєстрації переходу товариства з обмеженою відповідальністю на діяльність на підставі модельного статуту;
  • подання повідомлення про використання або про відмову від використання єдиного рахунка;
  • реєстрації платником єдиного податку;
  • реєстрації платником податку на додану вартість;
  • реєстрації РРО та ПРРО, а також пошуку фіскального чека;
  • повідомлення про прийняття працівника (працівників) на роботу;
  • подання інформації про попит на робочу силу (вакансії);
  • державної реєстрація потужностей операторів ринку харчових продуктів;
  • реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
  • видачі дозволу на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
  • відкриття банківського рахунка.
Перелік послуг можуть збільшувати або зменшувати протягом строку реалізації експериментального проєкту.
У межах реалізації проєкту послуги надаються через Єдиний державний вебпортал електронних послуг та вводяться з урахуванням готовності його програмних та технічних засобів.
До речі, про зміни у податковому законодавстві ми також пишемо у телеграм-каналі Finance_ukr. Долучайтеся, щоб не пропустити найважливіші новини для вашого гаманця! 🤫
Фізичні та юридичні особи добровільно прийматимуть рішення чи брати участь в експериментальному проекті «е-Підприємець».
Послугу надаватимуть на підставі:
  • одного запиту (заяви) заявника, сформованого за допомогою програмних засобів Порталу Дія;
  • документів та/або відомостей, необхідних для надання публічних послуг, що входять до складу такої комплексної електронної публічної послуги, за умови застосування заявником кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису.
Що ще відомо:
  • адміністративний збір за отримані електронні публічні послуги оплачуватимуть за допомогою програмних засобів Порталу Дія під час формування заяви;
  • інформуватиме заявника про результати надання публічних послуг держорган, який надавав таку послугу, в день її надання за допомогою засобів телефонного, електронного (в тому числі засобами Порталу Дія) або поштового зв’язку;
  • якщо за результатами надання публічних послуг передбачено видачу документа, такий документ може бути отриманий за вибором заявника у відповідного державного органу, або не пізніше наступного робочого дня з дня надання публічної послуги надісланий заявникові рекомендованим листом за рахунок заявника;
  • публічну послугу з відкриття банківського рахунка надаватимуть у складі комплексної електронної публічної послуги банківськими установами, що мають дійсний укладений договір з Мінцифри щодо надання такої послуги з використанням Порталу Дія.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас