Споживачам цьогоріч повернули ₴6,8 мільйона за неякісні товари та послуги — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Споживачам цьогоріч повернули ₴6,8 мільйона за неякісні товари та послуги

Особисті фінанси
134
Споживачам за січень-липень 2021 року повернули 6,8 мільйона гривень за неякісні товари та послуги.
Про це повідомляє пресслужба Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
«За сім місяців 2021 року до територіальних органів Держпродспоживслужби надійшло майже 14 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів. За підсумками їх розгляду споживачам повернуто 6,8 мільйона гривень за неякісні товари та надані послуги», – йдеться в повідомленні.
Зокрема, 37,3 % звернень споживачів стосувалися якості непродовольчих товарів; 46,4 % – якості наданих послуг (робіт), із них 20,1 % – якості житлово-комунальних послуг; 4,4 % – якості продовольчих товарів; 11,5 % – придбання товарів через Інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані.
Поради щодо заощаджень, накопичень і економії в телеграм-каналі Finance_ukr.
За матеріалами:
Укрінформ
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас