140
Споживачам цьогоріч повернули ₴6,8 мільйона за неякісні товари та послуги
— Особисті фінанси
Споживачам за січень-липень 2021 року повернули 6,8 мільйона гривень за неякісні товари та послуги.
Про це повідомляє пресслужба Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
«За сім місяців 2021 року до територіальних органів Держпродспоживслужби надійшло майже 14 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів. За підсумками їх розгляду споживачам повернуто 6,8 мільйона гривень за неякісні товари та надані послуги», – йдеться в повідомленні.
Зокрема, 37,3 % звернень споживачів стосувалися якості непродовольчих товарів; 46,4 % – якості наданих послуг (робіт), із них 20,1 % – якості житлово-комунальних послуг; 4,4 % – якості продовольчих товарів; 11,5 % – придбання товарів через Інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані.
Поради щодо заощаджень, накопичень і економії в телеграм-каналі Finance_ukr.
За матеріалами: Укрінформ
Поділитися новиною
Також за темою
Інфляція сповільнюється третій місяць поспіль: НБУ пояснив, що впливає на ціни в Україні
Скільки треба заробляти в Італії, щоб залишитися там жити
SkyUp Airlines оголосив розклад на наступний сезон
ТОП-5 найкращих місць для відпочинку в містах Європи
Бронювання та зберігання номерних знаків: у чому різниця
«Контракт 18−24»: у Міноборони роз’яснили, що отримають молоді добровольці за службу