Українцям пояснили, як повернути гроші за нав'язані контент-послуги на мобільному
Після виявлення небажаного списання коштів абоненту потрібно відразу звернутися до оператора з вимогою відключити послугу і повернути гроші. Про це повідомляє ЄП.
Зробити це можна через call-центр, онлайн-чат в особистому кабінеті на сайті оператора або через повідомлення в Facebook.
Відключити послугу повинні відразу, а повернення грошей доведеться чекати — заявка буде розглядатися до чотирьох днів. Однак ніхто не гарантує, що кошти повернуть.
Якщо представник оператора відмовляє в поверненні грошей, абонент може поскаржитися в Нацкомісію з регулювання зв’язку. Також поскаржитися можна в Держспоживслужбу, кіберполіцію або Національну поліцію.
До правоохоронних органів необхідно звертатися із заявою про наявність в діях мобільного оператора ознак злочину, передбаченого статтею 190 Кримінального кодексу — «Шахрайство».
За матеріалами: Обозреватель
Поділитися новиною