208
Глобальні витрати на мобільні додатки виросли до $34 млрд
— Технології&Авто
У другому кварталі 2021 року світові витрати на мобільні додатки виросли до нового максимуму в $34 млрд.
Про це пише Forbes з посиланням на звіт App Annie.
У порівнянні з попереднім кварталом витрати на додатки виросли на $2 млрд, а з минулим роком – на $7 млрд при стабільній кількості завантажень.
На першому місці як за кількістю завантажень, так і за кількістю витрат виявився TikTok. Відзначається, що середній користувач з США проводить в цьому додатку 24,5 години в місяць.
Відзначається, що серед самих завантажуваних додатків були Instagram, WhatsApp і Telegram.
В топі за кількістю витрат споживачів виявилися Tinder, Twitch і YouTube.
Також високим залишився попит і на медичні та домашні фінтес-додатки. На фітнес-програми, такі, як Peloton і Fitbit, користувачі витрачають $673 млн. Кількість завантажень медичних програм зростає на 75% в порівнянні з рівнем до пандемії.
У країнах з більш високим рівнем вакцинації спостерігається інтерес до додатків в таких сильно постраждалих галузях, як туризм і спорт.
Всього в екосистемі Apple і Google налічується 5,5 мільйона додатків.
За матеріалами: НВ
Поділитися новиною
Також за темою
Через електромобілі та тарифи німецький автопром втратив понад 50 тис. робочих місць
Google вимагатиме верифікації для встановлення додатків
Spotify запускає нову функцію
На яких автомобілях з’явилося ГБО у липні
Скільки коштує оскаржити штраф поліції за порушення ПДР
У ChatGPT з’явилась можливість активувати пам’ять виключно для одного проєкту