0 800 307 555
0 800 307 555

Глобальні витрати на мобільні додатки виросли до $34 млрд


Глобальні витрати на мобільні додатки виросли до $34 млрд

У другому кварталі 2021 року світові витрати на мобільні додатки виросли до нового максимуму в $34 млрд.

Про це пише Forbes з посиланням на звіт App Annie.

У порівнянні з попереднім кварталом витрати на додатки виросли на $2 млрд, а з минулим роком – на $7 млрд при стабільній кількості завантажень.

На першому місці як за кількістю завантажень, так і за кількістю витрат виявився TikTok. Відзначається, що середній користувач з США проводить в цьому додатку 24,5 години в місяць.

Відзначається, що серед самих завантажуваних додатків були Instagram, WhatsApp і Telegram.

В топі за кількістю витрат споживачів виявилися Tinder, Twitch і YouTube.

Також високим залишився попит і на медичні та домашні фінтес-додатки. На фітнес-програми, такі, як Peloton і Fitbit, користувачі витрачають $673 млн. Кількість завантажень медичних програм зростає на 75% в порівнянні з рівнем до пандемії.

У країнах з більш високим рівнем вакцинації спостерігається інтерес до додатків в таких сильно постраждалих галузях, як туризм і спорт.

Всього в екосистемі Apple і Google налічується 5,5 мільйона додатків.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua