У держави немає грошей на нову обхідну Києва: як будуватимуть дорогу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У держави немає грошей на нову обхідну Києва: як будуватимуть дорогу

Казна та Політика
4044
Зміни до закону про державні закупівлі, прийняті для будівництва Київської обхідної дороги (КОД) — це єдиний шлях для реалізації такого масштабного проєкту. Вони дають змогу залучати міжнародні інвестиції, без яких будівництво неможливе.
Про це заявив виконавчий директор Національної асоціації дорожників України Олег Варивода, передає сайт «Сьогодні».
За його словами, підрядника будівництва на конкурентних торгах визначатимуть не лише за ціною, а й за умовами залучення фінансування. Це допоможе уникнути негативного досвіду попередніх проєктів, не реалізованих через відсутність фінансування.
«2018 року ми обговорювали інвестпроєкт реконструкції дороги М-14 Одеса — Миколаїв — Херсон. Це передбачало будівництво цементобетонної дороги з чотирма смугами, яка б з’єднала припортові міста і поліпшила транспортне сполучення півдня і в цілому країни», — згадав він.
Вартість проєкту реконструкції становила 21,9 млрд гривень, тимчасом як у Дорожньому фонді на той рік було 32 млрд.
У держави немає грошей на нову обхідну Києва: як будуватимуть дорогу
«Китайська компанія CRBC висловила намір побудувати дорогу своїм коштом, із залученням грошей недержавних організацій Китаю. Вони запитали: можемо залучити гроші комерційних банків Китаю, і ми будуємо? Ні, не можемо, тому що це рівень міждержавний. І от вже 2021-й — дороги нема», — констатує Варивода.
Саме тому він вітає нові правила проведення конкурсу на будівництво КОД, прийняті парламентом 3 червня.
«Неможливо реалізувати будівництво КОД в межах державної програми. Це фантастика. Ремонт дороги міжнародного значення на 10 млрд — це прийнятна сума для державного бюджету і Дорожнього фонду. Але неможливо за 5 років витратити 85 млрд грн. Для цього слід зупинити ремонт і будівництво третини доріг по всій Україні. Тому міжнародні інвестиції – чи не єдине адекватне рішення», — підкреслив керівник Національної асоціації дорожників України.
До речі, в телеграм-каналі Finance_ukr ми також розповідаємо, як будівництво доріг впливає на українську економіку.
За матеріалами:
Сьогодні
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас