Виробник Foxconn анонсував створення «акумулятора майбутнього» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Виробник Foxconn анонсував створення «акумулятора майбутнього»

Технології&Авто
761
Автовиробники вважають, що розвиток акумуляторних технологій є важливим фактором, що сприяє нарощуванню виробничих потужностей. Автоконцерни Європи, Північної Америки, Японії, Кореї і Китаю активно беруть участь у дослідженнях і розробках нових технологій, які в майбутньому зможуть забезпечити створення надійних і екологічно чистих моделей. Однак, тайванські виробники акумуляторів диктують правила на ринку, бо не спираються на відомі бренди і багаті природні ресурси.
Велика частина тайваньських постачальників збирає модулі акумуляторів для тайванської індустрії ІКТ. Наприклад, Simplo, Dynapack і Celxpert створюють батареї для побутової електроніки, а також смарт-гаджетів. Але в останні роки вони почали займатися акумуляторами і для електромобілів.
Крім компаній-збирачів модулів, Тайвань має постачальників анодних і катодних матеріалів. Постачальники надають матеріали компаніям-клієнтам, які виробляють батареї на основі різних технологій, але в основному тим, хто спеціалізується на потрійних літій-іонних батареях і літій-залізо-фосфатних батареях (LFP).
Сьогодні провідні гравці ринку роблять ставку на акумулятори з більш високою щільністю енергії, швидкою зарядкою, меншою вагою. При цьому вони шукають шляхи для здешевлення продукту. Якщо їм вдасться домогтися бажаного, то навряд чи літій-іонні батареї і батареї LFP зможуть зберегти свої позиції лідерів на глобальному ринку.
Більшість виробників покладають великі надії на твердотільні батареї, які замінять літій-іонні. У твердотільних використовується твердий електроліт замість рідкого, що значно знижує ризики коротких замикань і нещасних випадків. За рахунок пакування анода і катода підвищеної потужності, твердотільні акумулятори також забезпечують більш високу щільність енергії, що дозволяє їм перевершувати потрійні літій-іонні батареї з точки зору часу зарядки, робочої температури і довговічності елементів.
Нещодавно виробник Foxconn офіційно заявив про те, що планує почати активне тестування прототипів твердотільних акумуляторів до кінця 2021 року. А вже у 2024 році зможе поставити їхнє виробництво на потік.
ProLogium, ще один тайванський розробник, уже спільно з китайськими компаніями FAW Group, Enovate Motors, NIO і Aiways активно досліджує цей самий самий напрямок.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас