Китай хоче побудувати підводний високошвидкісний потяг, який буде з'єднувати його з США — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Китай хоче побудувати підводний високошвидкісний потяг, який буде з'єднувати його з США

Світ
1282
Зараз Китай має в своєму розпорядженні одну з найбільш великих і вражаючих високошвидкісних залізничних мереж на Землі. Однак китайські інженери не збираються на цьому зупинятися.
Про це пише IFLS.
Згідно з численними заявами, Китай планує побудувати високошвидкісний поїзд протяжністю 13 000 км, який буде простягатися з материкового Китаю через Сибір, під морем через Берингову протоку на Аляску, і через скелясті вершини канадського Юкону і Британської Колумбії аж до США.
Після будівництва Китайські будівельники могли б розширити свій міжнародний надшвидкісний поїзд у всі куточки США. А сама вартість такої дивовижної пропозиції складе 200 мільярдів доларів.
Цей приголомшливий план з’явився в 2014 році, коли кілька новинних агентств опублікували звіт Beijing Times, в якому викладалися плани Китаю щодо створення 13 000-кілометрового суперпоїзда.
Він буде називатися лінією «Китай-Росія-Канада-Америка» і простягнеться через всі чотири країни, поєднуючи їх разом для торгового, туристичного та економічного співробітництва.
Однак важливо відзначити, що простягнувшись через Берингову протоку, він вимагатиме додаткового будівництва підводного тунелю в чотири рази більшого, ніж тунель під Ла-Маншем, і на додачу набагато більш високотехнологічного.
На той період інженери з Китаю стверджували, що вже ведуть переговори з Росією про початок лінії, що, на їхню думку, цілком можливо, враховуючи рівень розвитку сучасних технологій. І, незважаючи на те, як надумано звучить ця пропозиція, вона може бути цілком здійсненною.
У 2018 році Китай схвалив перший в світі підводний швидкісний поїзд, який буде проходити по всій країні від Нінбо, портового міста недалеко від Шанхаю, до Чжоушаня, архіпелагу островів біля східного узбережжя.
Новий маршрут, що охоплює 77-кілометрову ділянку нещодавно побудованої залізниці, включатиме 16,2-кілометрову підводну ділянку.
Це буде поїзд на магнітній подушці, утримуваний над полотном дороги, рухомої і керованої силою електромагнітного поля. Такий склад, на відміну від традиційних поїздів і трамваїв, в процесі руху не торкається поверхні рейки, оскільки він рухається на великих швидкостях. Його будівництво вже йде повним ходом.
Хоча цей тунель значно менший за тунель під Ла-Маншем, додавання надшвидкісного поїзда, що проходить через нього, створює нові проблеми в будівництві.
Поки мало що відомо про прогрес лінії «Китай-Росія-Канада-Америка», проте дехто припускає, що лінія Нінбо-Чжоушань може бути свого роду пробним запуском.
За матеріалами:
Фокус
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас