0 800 307 555
0 800 307 555

Aston Martin має намір відродити знаменитий люксовий бренд


Aston Martin має намір відродити знаменитий люксовий бренд

Глава компанії Aston Martin Тобіас Моерс повідомив, що британський автовиробник все ще планує перезапустити Lagonda як люксовий бренд, незважаючи на те, що в минулому році він скасував його повернення на ринок.

В інтерв’ю журналістам Моерс визнав, що відродження Lagonda в якості розкішної альтернативи Rolls-Royce і Bentley і раніше привертає його увагу, і що це станеться, але не в 2022 році і не в якості повністю електричного бренду, як планувалося спочатку. Тобто, якщо Lagonda повернеться, вона не буде пропонуватися виключно з новітньою повністю електричною силовою установкою Aston Martin.

«Зараз вся справа в Aston Martin як бренді і в тому, що ми визначаємо Aston Martin як бренд з Формулою 1. Ми просунули Lagonda далеко, але у Lagonda є великий потенціал. Якщо говорити про електропривід, то це повинен бути Aston Martin, тому що в противному випадку, якщо ми уявимо Lagonda на ринку як електричну марку, це буде дуже дорого з точки зору маркетингу», – сказав колишній глава Mercedes-AMG.

Поки у Aston Martin не закінчилися гроші, компанія збиралася представити Lagonda в двох інтерпретаціях: як флагманський лімузин і позашляховик. Останній був анонсований концепт-каром Lagonda All-Terrain в 2019 році і мав стати ультра-розкішною повністю електричною альтернативою Rolls-Royce Cullinan.

All-Terrain був створений на основі абсолютно нової архітектури електромобіля, пропонував багато простору для відпочинку і був здатний долати до 650 км без підзарядки. Завдяки новій технології твердотільних акумуляторів, повна бездротова зарядка позашляховика займала всього 15 хвилин.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
Топ новини
Обговорюють

Читають

В Контексті Finance.ua