7 основних причин, через які вас не приймуть на роботу — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

7 основних причин, через які вас не приймуть на роботу

Особисті фінанси
4778
Перед тим як потрапити на роботу в компанію, кандидатам доводиться проходити кілька етапів: телефонні інтерв’ю, співбесіди, випробувальний термін. Організації ретельно відбирають претендентів, аби не пропустити в команду тих, хто може руйнувати її зсередини, відсіюють некваліфікованих, токсичних людей.
Експерти порталу The Point назвали декілька причин, які можуть стати на заваді до працевлаштування.
1. Завищені запити до компанії. Пропозиції у вакансіях вам здаються недостатньо цікавими, ви берете час для того, щоб подумати, та очікуєте, що хтось запропонує умови роботи та зарплату кращі. Також часто новачки порівнюють потенційного роботодавця з попереднім, особливо – якщо вони там почувались комфортно. Кандидатам із високими запитами потрібно розуміти, що в такому разі пошуки роботи затягнуться та, можливо, з часом доведеться переглянути свої вимоги.
2. Постійні спізнення. Якщо запізнилися на співбесіду – вважайте, що рішення щодо вас, нехай і не остаточно, але прийняте. Кандидата, який спізнюється, сприймають несерйозно, можуть розцінити як такого, який не зацікавлений у посаді. Тому краще сплануйте свій день та прийдіть на співбесіду завчасно.
Звичайно, ви можете спізнитися ненавмисно, об’єктивних причин багато. Проте на співбесіді, в перший робочий день/місяць намагайтеся бути пунктуальним.
3. Помилки в резюме. Перше знайомство кандидата з рекрутером відбувається через резюме. Саме воно є обличчям кандидата, його візитною карткою. Помилки, одруки, складні та незрозумілі формулювання, недостатня кількість інформації або її надлишок, відверті фото говорять про те, наскільки серйозно кандидат ставиться до пошуку роботи.
Перечитайте резюме самі, користуйтеся сервісами перевірки орфографії, попросіть друзів, знайомих перечитати та прокоментувати його. Прислухайтеся до порад декількох людей, аби судження були об’єктивними, та внесіть корективи.
4. На всі руки майстер. Спробуйте максимально конкретно визначитися з посадою, яка вас цікавить, та саме на неї вказати в резюме. Наприклад, якщо ви – перекладач, зазначте, що шукаєте роботу перекладача, і надсилайте його на такі вакансії. Писати через кому суміжні посади не потрібно, не лінуйтеся та краще напишіть нове резюме на іншу посаду. У рекрутера можуть виникнути питання щодо того, наскільки якісно ви можете виконувати роботу, чи підозри, що беретеся за все й одразу.
Кандидатам, які готові зайняти будь-яку позицію, може підійти тимчасова робота, але якщо мова про тривалу співпрацю, потрібно визначатися.
5. Часта зміна роботи. HR та рекрутери звертають увагу на тривалість роботи кандидата у попередніх роботодавців. Якщо кандидат не затримується в компанії довше року, це викликає побоювання та запитання. Адже на новачка компанія витрачає час та гроші – адаптує, навчає (інші співробітники долучаються до цього процесу, водночас виконуючи свої основні обов’язки). Часто під час навчання новачків знижується продуктивність праці або окремого відділу, або компанії загалом, що впливає на прибуток. Тому компанія зацікавлена в тому, щоб новий співробітник був налаштований на тривалу співпрацю.
6. Говорите неправду. Приховування деякої інформації в резюме та обман на співбесіді є недопустимими. Краще одразу зізнайтеся в тому, що вас звільнили з попередньої компанії, наприклад, через конфлікт з керівником, ніж це з’ясується згодом. Або ж можлива ситуація, коли рекрутер вже знає причину звільнення, а ви це приховуєте і розповідаєте зовсім іншу історію. Уникайте незручних ситуацій, говоріть та вказуйте в резюме правдиву інформацію.
7. Токсичний кандидат. Якщо ви часто поширюєте плітки про колег, неправдиву інформацію, критикуєте всіх і все, постійно невдоволені графіком, умовами роботи, зарплатою, особистим життям тощо та вважаєте за потрібне розповісти про це колегам, ви – потенційний токсичний працівник.
Кандидатів, які руйнують атмосферу в компанії, рекрутери намагаються розпізнати ще на співбесіді. Якщо ви погано відгукуєтеся про попереднього роботодавця та колег, вважаєте винними саме їх у всіх своїх промахах та принижуєте, скоріше за все вам подякують за зустріч та більше не зателефонують.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас