Конкуренція між банками перейшла в онлайн — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Конкуренція між банками перейшла в онлайн

Технології&Авто
1488
Прискорення оцифрування та диджиталізації відбувається в банках не тільки в Україні, а й по всьому світу.
Про це розповіла директорка з розвитку бізнесу в Центральній і Східній Європі компанії Ailleron Ольга Віславних під час круглого столу «Річниця карантину: які уроки винесли для себе банки та як підготувалися до майбутнього», проведеного «Фінансовим клубом».
«Конкуренція між банками перейшла в онлайн-режим. І конкурують вже не стільки показниками і банківськими продуктами, скільки зручністю мобільного доступу до банку через мобільні застосунки і їх оцінки клієнтами», – розповіла Ольга Віславних.
Банки підтверджують прискорення оновлення IT. «Зміни, які банки планували в плані диджиталізації та paperless зробити спокійно за 1,5–2 роки, коли пандемія дала гарного копняка, були зроблені упродовж одного-двох місяців або півроку, в залежності від задач», – розповіла заступниця голови правління Укргазбанку Тамара Савощенко.
Голова правління Банку Кредит Дніпро Сергій Панов каже, що банки пришвидшили запровадження диджиталу, але обережність нових інвестицій стала ключовим аспектом. «Пандемія показала ще більший відрив лідерів від інших. Виграли в цій ситуації банки, які були більш готові. Пандемія прискорила не тільки диджиталізацію, диджитал-процеси в банківській системі, вона прискорила процеси і диджиталізацію всього суспільства. Навіть ті люди, які завжди спокійно ходили у відділення, ніколи не користувалися мобільними застосунками та іншими дистанційними каналами, почали вимушено спочатку цим користуватися, і потім «увійшли у смак», – сказала Тамара Савощенко.
Банки, намагаючись підвищити свою конкурентоспроможність та залучити нових клієнтів, додають в мобільні застосунки функції, які збільшують корисність застосунку в повсякденному житті. «Наші клієнти разом з нами минулого року додали такі модулі в мобільні застосунки, як запис на щеплення, управління оплатою підписок на популярні сервіси, такі як Netflix, HBO, онлайн-газети чи ігри, оплату проїзду по автостраді, місць для паркування, квитків в громадському транспорті та метро», – перелічила Ольга Віславних.
Не оминули банки і питання гейміфікації. «Ми вбудовували в банківські застосунки елементи гейміфікації фітнес-активності клієнтів, коли банки спільно з провідним виробником пристроїв для моніторингу фізичної активності зчитували з різних пристроїв час ходьби, пройдену відстань, час бігу або їзди на велосипеді, а при досягненні клієнтом мети нагороджували його», – зазначила вона.
За матеріалами:
Фінансовий клуб
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас