1435
Експерт розповів про вплив техогляду на безпеку дорожнього руху
— Технології&Авто
У 2022 році в Україну може повернутися обов’язковий техогляд для легкового некомерційного транспорту. Таке завдання держава повинна виконати в рамках асоціації з Євросоюзом.
Законодавці впевнені, що повернення загального ТО необхідне — за прогнозами МІУ, це, разом з посиленням вимог до водіїв комерційних ТЗ, дозволить знизити рівень смертності через ДТП на 30% протягом 4 років після вступу в силу розробленого ними документа.
Однак частина експертів ставить під сумнів ці оцінки.
«Навіть якщо вдасться забезпечити проведення обов’язкового техогляду без корупції, то він все одно жодною мірою не підвищить безпеку дорожнього руху. Справа в тому, що тільки близько 1% всіх ДТП в Україні відбувається з технічних причин. При цьому до цього 1% відносяться і колеса, що луснули, і раптово виниклі несправності, які жоден техогляд не попередить», — розповів автоюрист Вадим Володарський.
Довідка Finance.ua:
- Раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомляв, що з 2022 року планують зробити обов’язковим техогляд автотранспорту. За його словами, почати вводити техогляд можуть з переобладнаних автомобілів, що вперше ввозяться. Такі транспортні засоби все одно проходять сертифікацію.
Хочете купити нове авто, але не вистачає коштів? Зручний сервіс від Finance.ua допоможе обрати персональний кредит. Аналізуємо ваші вимоги щодо кредитних продуктів і пропонуємо найкращі варіанти:
За матеріалами: УБР
Поділитися новиною
Також за темою
Від Rolls-Royce до «Москвича»: які автівки дарують українці
Haval представив новий сімейний кросовер (фото)
Quantum Space запустить свій перший космічний корабель у середині 2026 року
Nike презентувала перше взуття з електроприводом (фото)
Які преміальні кросовери і позашляховики не варто купувати: ТОП-5 (фото)
General Motors відкликає майже 23 тис. автомобілей Chevy та Cadillac: у чому причина
