5071
Обов'язковий техогляд: що чекає автовласників — законопроект
— Світ
Розмови про обов’язковий техогляд для автовласників точаться давно. 5 квітня Міністерство інфраструктури оприлюднило черговий проект Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів».
Про це йдеться в повідомленні Мініфраструктури.
Нагадаємо, що минулі версії були розкритиковані профільними асоціаціями та підприємцями.
Проєкт передбачає істотне вдосконалення механізмів державного регулювання у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів:
- впровадження періодичних перевірок транспортних засобів на придатність до експлуатації;
- впровадження на законодавчому рівні вимог щодо встановлення контрольних пристроїв (обмежувачів швидкості, тахографів) на певні категорії транспортних засобів;
Автоцивілка чи КАСКО. В чому різниця і що обрати 🚗
- створення системи періодичної підготовки водіїв транспортних засобів окремих категорій, експертів з перевірки транспортних засобів на придатність до експлуатації та підвищення їх професійної компетентності;
- забезпечення контролю та встановлення відповідальності за порушення режимів робочого часу та часу відпочинку водіїв;
- запровадження чітких, спільних з країнами — учасниками ЄС правил щодо часу керування, перерв та періодів відпочинку водіїв автотранспортних засобів, залучених до здійснення національних і міжнародних автомобільних перевезень, шляхом впровадження скоординованих дій між Україною та країнами — учасниками ЄС відповідно до принципу пропорційності.
Пропонується створити нову систему підвищення кваліфікації професійних водіїв та створити інші засоби стимулювання зниження аварійності. Проводити техогляд не лише для комерційного транспорту, але й для приватного.
Легкові автомобілі (з кількістю пасажирів до 9) мають проходити обов’язковий техогляд через 4 роки після першої реєстрації, а далі – через рік. У випадку, коли авто використовується в таксі – щорічно.
Штрафи. Якщо автомобіль не пройшов вчасно обов’язковий технічний контроль, власник має сплатити штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян — 1700 грн.
Нагадаємо, раніше у МВС пропонували запровадити для транспортних засобів з ГБО регулярне проведення обов’язкового технічного контролю (ОТК). Йшлося про те, що обов’язковому техогляду підлягатимуть всі транспортні засоби з ГБО, з періодичністю кожні 2 роки.
Довідка Finance.ua:
- Раніше міністр інфраструктури Владислав Криклій повідомляв, що з 2022 року планують зробити обов’язковим техогляд автотранспорту. За його словами, почати вводити техогляд можуть з переобладнаних автомобілів, які вперше ввозяться. Такі транспортні засоби все одно проходять сертифікацію.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
У США фотографуватимуть іноземців на в’їзді та виїзді для створення бази даних розпізнавання облич
Де у світі живе найбільше мільярдерів
У Чехії зросла кількість українських біженців після дозволу виїзду чоловіків до 23 років
Трамп скоротив квоту на прийом біженців до 7,5 тисячі. Це найнижчий рівень за 40 років
Єврокомісія вимагає від Угорщини, Словаччини та Польщі скасувати обмеження на український експорт
Нові санкції завдадуть росії щорічних втрат на 50 мільярдів доларів — Зеленський
