«Дешевше на Полтаву»: Uber, Uklon і Bolt пояснили, чому в Києві злетіли ціни — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

«Дешевше на Полтаву»: Uber, Uklon і Bolt пояснили, чому в Києві злетіли ціни

Особисті фінанси
3935
Перший день локдауну в Києві почався з транспортного колапсу: кілометрових пробок при порожніх «маршрутках» і з багаторазового підвищення цін на таксі. Ситуація виникла через обмежений доступ до громадського транспорту. У зв’язку з карантином, місцева влада дозволила проїзд тільки окремим категоріям громадян за спеціальними перепустками. Що, в свою чергу, змусило жителів пересідати на власні автомобілі або таксі, пише Дело.
Служби таксі відреагували на попит високою вартістю замовлення. «За такі гроші можна доїхати до Львова», «Дешевше з’їздити в Полтаву», «За півцарства на Троєщину», «А як заробляєте в локдаун ви?» — подібні коментарі з скрінами-доказами високих цін на таксі кияни постили впродовж усього ранку.
В Uklon кажуть, що винен високий попит. «Сервіс онлайн-замовлення авто Uklon не піднімає і не регулює тарифи штучно або вручну. Система ціноутворення в нашому додатку автоматизована і залежить від попиту, кількості вільних машин і інших зовнішніх факторів, таких як погода, наприклад», — заявили в Uklon.
Там додали, що в конкретному випадку на попит вплинув локдаун і особливий режим роботи громадського транспорту, проте повідомили, що в непікові години тарифи прогнозуються на звичному рівні.
Представники сервісу порекомендували залишатися вдома або ж планувати свої поїздки не в годину пік, зазначивши, що в додатку є можливість скористатися бігунком зниження ціни, але тоді тривалість очікування автомобіля може зрости.
На питання про те, у скільки разів наразі зріс попит в порівнянні з іншими періодами, в службі відповіли, що про це говорити не зовсім коректно. «Статистика різна у всіх районах і навіть в одному районі, але за іншим маршрутом може відрізнятися», — пояснили у перевізника.
Також в службі прокоментували ймовірність збільшення штату водіїв заради задоволення високого попиту. «Ми завжди відкриті до нових драйверів. Але варто також враховувати, що збільшення кількості машин на дорогах в годину пік також призведе до підвищення тарифів. Нам здається, що головним фактором, на який зараз всім варто орієнтуватися, це донести до людей, як важливо дотримуватися карантину», — сказали в Uklon.
Uber. «Ціни і час очікування завжди залежали від багатьох факторів, включаючи кількість доступних водіїв, поточні замовлення, відстань, а також час дня і ночі», — повідомили представники сервісу. Також там додали, що «користувачі завжди можуть покладатися на прозору, надійну і заздалегідь відому інформацію щодо ціни і орієнтовний час очікування навіть перед тим, як замовити поїздку в додатку».
Bolt. Керівник напрямку райд-хейлінгу компанії Bolt в Україні Сергій Павлик також каже, що їхній базовий тариф залишився незмінним. При цьому фінальна ціна змінюється через різні фактори. Зокрема, того ж попиту. Вся справа в динамічній системі ціноутворення: формула остаточної ціни складається з базового тарифу («подача»), ціни за відстань, ціни за час у дорозі і коефіцієнта.
«У певній локації відразу десять пасажирів намагаються викликати авто. Водіїв в цьому районі всього п’ять. У такому випадку ціна на поїздку може підвищитися. Це підштовхне інших водіїв виїхати в район, де спостерігається підвищений попит, навіть якщо їм для цього доведеться витратити час і пальне. Пізніше, коли баланс попиту і пропозиції стабілізується, ціна автоматично знизиться. Зараз ми прийняли рішення в ручному режимі регулювати ціну і в разі різкого підвищення вартості поїздки в години пікового навантаження на сервіс, знижувати її примусово», — зазначає Павлик.
Читайте важливі поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами:
Діло
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас