372
Захистити права споживача тепер можна за допомогою чат-боту
— Особисті фінанси
Держпродспоживслужба у тестовому режимі запустила чат-бот.
Про це пише Держпродспоживслужба.
Відтепер українці мають змогу поскаржитися на порушення їхніх прав у кілька кліків.
*Для того щоб залишити звернення, потрібно:
- вказати дані заявника, обрати тип звернення (заява, скарга, пропозиція);
- викласти суть питання;
- після цього, залежно від суті звернення, необхідно відповісти на додаткові запитання. До заяви можна додавати фото або документи.
За словами заступника Голови Держпродспоживслужби Анатолія Вовнюка, після завершення тестового періоду можливе вдосконалення функціоналу чат-боту.
Чат-бот є одним із компонентів системи е-споживач, впровадження якої було анонсовано нещодавно.
Скористатися чат-ботом можна у додатку Telegram за посиланням @derzhspozhivsluzhba_bot.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною