386
Захистити права споживача тепер можна за допомогою чат-боту
 — Особисті фінанси
Держпродспоживслужба у тестовому режимі запустила чат-бот. 
Про це пише Держпродспоживслужба.
Відтепер українці мають змогу поскаржитися на порушення їхніх прав у кілька кліків.
*Для того щоб залишити звернення, потрібно:
- вказати дані заявника, обрати тип звернення (заява, скарга, пропозиція);
- викласти суть питання;
- після цього, залежно від суті звернення, необхідно відповісти на додаткові запитання. До заяви можна додавати фото або документи.
За словами заступника Голови Держпродспоживслужби Анатолія Вовнюка, після завершення тестового періоду можливе вдосконалення функціоналу чат-боту. 
Чат-бот є одним із компонентів системи е-споживач, впровадження якої було анонсовано нещодавно. 
Скористатися чат-ботом можна у додатку Telegram за посиланням @derzhspozhivsluzhba_bot.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною
Також за темою
У Києві житло у 5−10 разів дешевше, ніж у столицях ЄС
Чорна п’ятниця 2025: українці все менше довіряють знижкам — чому так (інфографіка)
У Німеччині підвищують погодинну ставку мінімальної зарплати
Кабмін уточнив, хто отримає компенсацію за відпустку загиблого військовослужбовця
Субсидії для ВПО — хто має право і як оформити
ДПСУ не підтверджує дані Польщі про масові виїзди чоловіків 18−22 років
