263
Наступна версія автопілота Tesla буде ще сильніше покладатися на дані камер
— Технології&Авто
Ілон Маск проти використання лидарів у системах автопілотів. Він упевнений в потенціалі систем машинного зору, які дозволяють автоматиці орієнтуватися в навколишньому середовищі. Надалі буде слабшати роль і радара, і ультразвукових датчиків.
Зараз автомобілі Tesla розпізнають перешкоди, використовуючи як зображення з бортових камер, так і інформацію ультразвукових датчиків різного радіусу дії і фронтального радара. При цьому камери здатні бачити на 50-250 метрів, тоді як радар охоплює простір перед машиною на 160 метрів, впевнено працюючи навіть у складних погодних умовах. Ультразвукові датчики працюють на дистанції не більше 8 метрів, вони потрібні для керування маневруванням на низьких швидкостях.
Маск пояснив у Twitter, що чергова бета-версія програми FSD для електромобілів Tesla вийде в квітні. Вона дозволить автоматизувати багато функцій управління електромобілем виключно за рахунок використання камер і системи машинного зору. Радар при цьому не буде задіяний.
За його словами, цей крок є важливим етапом на шляху впровадження системи штучного інтелекту, здатного працювати в реальному світі.
Одночасно Маск нагадав, що в програмі бета-тестування FSD тепер беруть участь не менше двох тисяч автовласників, але компанія відкинула безвідповідальних, які не стежили за дорогою належним чином, перебуваючи за кермом.
Стежити за поведінкою водія компанії Tesla дозволяє відеокамера в салоні. На щастя, як додав глава Tesla, подібна недбалість випробувальників не призвела до якихось дорожніх пригод.
За матеріалами: Телеканал 24
Поділитися новиною