Німецький авторинок скоротився на чверть
У лютому поточного року продажі на німецькому авторинку впали майже на чверть. Всього було продано 194 349 нових машин.
Усього за перші два місяці 2021 року Німеччина реалізувала 364 103 машини. Це на 25% менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Експерти пов’язують цю тенденцію з пандемією коронавірусу і карантином, через що більшість автосалонів закриті.
Крім цього, з початком 2021 року в Німеччині вкотре було піднято податок на додану вартість. У зв’язку з цим, більшість нових автомобілів власники придбали і зареєстрували в грудні минулого року.
Найпопулярнішою маркою автомобіля в Німеччині став Volkswagen. У лютому було продано 40115 машин цієї марки. На другому місці Audi, продажі якої впали на 11%, на третьому – Mercedes-Benz, обсяг продажів якого знизився на 28%.
За матеріалами: Корреспондент.net
Поділитися новиною