Group CEO Moneyveo увійшла в «ТОП-50 найвпливовіших жінок фінтех-сфери України» — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Group CEO Moneyveo увійшла в «ТОП-50 найвпливовіших жінок фінтех-сфери України»

Світ
513
В умовах COVID-19 практично весь бізнес потрапив у стан турбулентності, невизначеності і виявився на порозі кардинальних змін. Та завдяки надшвидкій реакції топ-менеджмента, прийняттю далекозорих рішень і максимальній концентрації ресурсів багатьом компаніям вдалося не лише вижити в цей період, але і вирости, адаптувавши свої бізнес-процеси під нову реальність.
Group CEO Moneyveo увійшла в «ТОП-50 найвпливовіших жінок фінтех-сфери України»
Звичайно, без сильного і гнучкого лідера, готового очолити зміни, зробити апґрейд бізнесу не вдалося б. А якщо цей лідер до того ж володіє високим емоційним інтелектом, розвиненими комунікативними навичками, то компанії легко подолати будь-які кризи і труднощі.
Так, за підсумками минулого року, Українська асоціація фінтех і інноваційних компаній склала рейтинг «ТОП-50 найвпливовіших жінок фінтех-сфери України», які сприяли розвитку галузі і найбільше на неї вплинули. У список лідерів потрапила і Group CEO Moneyveo Альона Андронікова. Рейтинг був створений за підтримки проєкту USAID «Трансформація фінансового сектора» і EFSE Development Facility.
Експертне журі Асоціації оцінювало внесок 192 жінок у розвиток і популяризацію українського фінтеха. З них було відібрано 50 лідерів – драйверів фінансової сфери: засновники фінтех-компаній, стартапів, керівники банківських і небанківських установ, очільниці державного апарату тощо. Серед переможців виявилися: Інга Андрєєва (Mastercard), Альона Дегрик Шевцова (Leogaming), Віра Платонова (Visa), Яніка Мірило (Мінціфра) і Group CEO Moneyveo Альона Андронікова (Moneyveo).
У рамках презентації рейтингу Асоціації Альона Андронікова разом з іншими успішними бізнес-вумен України, взяла участь у панельній дискусії «Управління змінами. Як досягти успіху в період турбулентності». Учасниці відповіли на актуальні питання нової реальності: як COVID-19 змінив процес управління в їхніх компаніях, як вони пережили період глобальної невизначеності, як організували ефективну дистанційну роботу, які тенденції на ринку фінансів вони можуть виділити і як бачать свої бізнес-процеси в майбутньому.
Розмірковуючи про актуальні виклики, які стоять перед лідерами бізнесу, Альона зазначила, що в пост-карантинному світі дуже важливо навчитися change management і продумати план дій:
«Нам в Moneyveo вдалося швидко і без втрати якості перелаштуватися на віддалену роботу. Цьому сприяло декілька чинників. По-перше, наша бізнес-модель від початку була орієнтована на онлайн-бізнес. Ми працюємо виключно в «цифровому» світі, до того ж – із молодою аудиторією, яка хоче швидких рішень. Щоб забезпечувати потрібну швидкість і гарантувати безпеку, сотні наших бізнес-процесів відцифровані й автоматизовані. По-друге, історія впровадження дистанційного формату в Moneyveo почалася задовго до карантину», – розповіла лідер Moneyveo.
А ось в організації роботи бізнесу після скасування карантину, на думку Group CEO Moneyveo, ставка ставитиметься на гібридний формат: «Чисті онлайн- і офлайн-моделі не працюватимуть. Оптимальний варіант у перехідний період – змішана бізнес-модель, яка дозволить краще синхронізувати корпоративні й особисті цінності співробітників і при цьому реалізовувати стратегію розвитку бізнесу» – додала Альона.
Нагадаємо, Group CEO Moneyveo Альона Андронікова нещодавно увійшла до трійки лідерів у категорії «Експерт року в сфері фінтех» за версією PaySpace Magazine Awards. Саме в період діяльності Альони лідер ринку небанківського кредитування компанія Moneyveo досягла високих результатів роботи: переступила позначку у 1 000 000 клієнтів, вийшла на міжнародний ринок, розробила нові технологічні кредитні продукти та наразі успішно розвиває marketplace споживчого онлайн-кредитування.
За матеріалами: Moneyveo
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас