Мегабанк сприятиме поліпшенню фінансової обізнаності українців
АТ «Мегабанк» долучилося до всеукраїнської інформаційної кампанії із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини.
Мета кампанії – покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.
У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.
«Мегабанк» підтримав кампанію і виступив інформаційним партнером заходу.
Відповідні інформаційні матеріали про права та обов’язки споживачів фінансових послуг будуть протягом двох місяців з’являтися на офіційному сайті та на сторінках «Мегабанку» у соціальних мережах.
Долучайтеся до нас:
Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права»
За матеріалами: Мегабанк
Поділитися новиною