«Укрзалізниця» розпочала продаж пільгових квитків через чат-боти — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

«Укрзалізниця» розпочала продаж пільгових квитків через чат-боти

Особисті фінанси
581
Укрзалізниця додала в чат-боті у Viber та Telegram можливість придбання пільгових студентських і дитячих квитків на поїзди Інтерсіті+.
Про це повідомляється на сайті УЗ.
Загалом з початку роботи чат-бота кількість його користувачів сягнула 74 тисяч, 80% від цієї кількості користувались чат-ботом у Viber. Всього було заброньовано близько 1,2 тис. квитків. Кожний п’ятий клієнт використовував для оплати Apple Pay чи Google Pay.
Нагадаємо, 12 січня Укрзалізниця у співпраці з Visa запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функцією прямого продажу квитків без посередників, що дозволяє придбати квитки дешевше, аніж на інших ресурсах. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їх розклад, а також замовлення харчування під час поїздки, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.
З 27 січня 2021 року в чат-боті стала доступна функція кошика замовлень, що дозволяє купувати до 4 квитків одночасно.
Активувати бот можна за посиланнями у Viber або Telegram.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас