Як часто українські компанії зіштовхуються із шахрайством (інфографіка) — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як часто українські компанії зіштовхуються із шахрайством (інфографіка)

Особисті фінанси
369
Аналітики YouControl презентували результати дослідження “Перевірка контрагента: особливості та тренди”, створеного на основі результатів опитування, проведеного в грудні 2020 року.
Більше третини респондентів відповіли, що кількість шахрайств залишилася на рівні 2019 року. Про зростання таких негативних ситуацій сказали 20% опитаних. І майже вдвічі менше зазначили, що у їх компаніях кількість шахрайств, навпаки, зменшилась.
Скільки випадків шахрайств помічали у компаніях:
  • 50% відзначили, що протягом 2020 року помітили до трьох випадків шахрайств по відношенню до їх компанії;
  • близько 15% не помітили жодного випадку махінацій;
  • ще для 16% опитаних кількість таких випадків становила від 3 до 5;
  • 9% компаній помітили від 5 до 10 шахрайств;
  • і 10% — стикнулися з понад десятком випадків махінацій.
Як часто українські компанії зіштовхуються із шахрайством (інфографіка)
У яких сферах найбільше махінацій? Цікаво те, що про кількість шахрайств, які перевищили 10 випадків, частіше інших зазначали компанії, які працюють у сферах: промисловість, медицина/фармацевтика, закупівлі, транспорт/логістика та будівництво/нерухомість. Підприємства із перших трьох зазначених вище сфер більше інших зіткнулися зі шахрайством у 2020 році у зв’язку із непростою ситуацією, спричиненою поширенням коронавірусної інфекції.
Що стосується галузей транспорт/логістика та будівництво/нерухомість — вони традиційно, щорічно стикаються з високим рівнем шахрайства через широкий перелік шахрайських схем. Наприклад, фальшиві веб-сайти, які пропонують вигідні послуги, підробка правовстановлюючих документів, внесення неправдивих відомостей до держреєстру майнових прав на нерухоме майно тощо.
Як часто українські компанії зіштовхуються із шахрайством (інфографіка)
Контрагенти з низкою негативних ознак заважали успішно вести співпрацю. Серед найпоширеніших проблем, які вказували на неблагонадійність партнерів та клієнтів, називали:
  • відкриті виконавчі провадження у сукупності з судовими рішеннями — 37%;
  • проблеми з податковою — 30%;
  • компанія мала погану репутацію — 26%;
  • мали місце підозрілі зв’язки з сумнівними особами — 25%;
  • малий термін діяльності контрагента на ринку — 23%;
  • конфлікт інтересів — 20%;
  • неналежна/масова адреса реєстрації — 18%;
  • компанія перебувала в процесі припинення — 13%;
  • заборгованості з виплати заробітної плати та/або штрафи АМКУ — 12%;
  • відсутність ліцензій — 11%;
  • перебування в санкційних списках — 5%.

Довідка Finance.ua:

За інформацією пресслужби Департаменту кіберполіції, найпоширенішими схемами інтернет-аферистів у 2020 році були:
  • продаж неіснуючих товарів на майданчиках оголошень;
  • телефонні шахрайства. Наприклад, зловмисник під виглядом працівника банку телефонує потенційній жертві та випитує конфіденційні дані;
  • створення фішингових ресурсів для збору персональних даних.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас