Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Укрзалізниця запустила чат-бот у Viber та Telegram з функцією продажу квитків

Особисті фінанси
282
«Укрзалізниця» 12 січня запустила перший власний чат-бот у Viber та Telegram з функціями прямого продажу квитків.
Про це повідомила пресслужба компанії.
Функціонал чат-боту:
  • продаж і повернення квитків;
  • замовлення харчування під час поїздки;
  • відображення розкладу руху;
  • інформування про прибуття, запізнення, номер колії та ін.
Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо у боті без «редіректу», для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Бот розмовляє трьома мовами – українською, англійською та російською – і окрім довідкової інформації надає можливість зворотного зв‘язку. У першому релізі для замовлення доступні квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Протестувати бот та придбати квитки на подорожі можна за посиланнями:
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас