Skoda має найбільший потенціал зростання серед брендів групи – VW — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Skoda має найбільший потенціал зростання серед брендів групи – VW

Технології&Авто
1658
За словами директора з продажів VW Group Крістіана Далхейма, автовиробник Skoda має «найбільший потенціал зростання» серед брендів в Європі, оскільки він орієнтований на більш традиційних покупців з обмеженим бюджетом.
Як розповів Далхейм виданню Automotive News, клієнти бренду мають соціальний статус від середнього до низького, і вони прагнуть функціональності від свого автомобіля, а не розкоші.
За словами Далхейма, чеський бренд Skoda не має наміру конкурувати з бюджетним брендом Renault Dacia.
«Нам не подобається таке порівняння, оскільки ми не хочемо зводити Skoda до боротьби з цим конкурентом. У Skoda є неймовірні конкуренти з французькими брендами і, звичайно, Ford», – розповів він.
Він також додав, що Skoda може залучити більше клієнтів, без необхідності переходити в категорію низькобюджетних брендів.
Водночас Skoda стає проблемою для німецької автомобільної групи, оскільки більш низькі виробничі витрати в Чеській Республіці дають бренду цінову перевагу в порівнянні з іншими марками Volkswagen, що використовують ту ж платформу, але автомобілі збираються в Німеччині, де витрати є вищими.
В останні роки Skoda вдалося перевершити бренд Volkswagen по рентабельності і залишатися прибутковим в перші три квартали 2020 року, попри збитки, нанесені галузі пандемією.
Згідно зі звітом VW Group, світові поставки Skoda за перші дев’ять місяців 2020 року скоротилися на 21% до 721 884 автомобілів. В Європі показники бренду виявились кращими, тут його продажі впали на 17% до 568 280 за перші 11 місяців минулого року. У Китаї Skoda повідомила про падіння продажів на 44% за перші 10 місяців 2020 року до 118 230 автомобілів.
За матеріалами:
Mind
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас