Як вижити малому бізнесу під час другої хвилі карантину? — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Як вижити малому бізнесу під час другої хвилі карантину?

Особисті фінанси
663
Карантин просочився у всі галузі бізнесу та наніс серйозні збитки для всіх його представників, яким довелося підлаштовуватися під нові реалії. І якщо великі корпорації і компанії ще можуть втриматися на плаву, то для підприємств поменше ситуація набагато сумніше.
Ми пропонуємо вам поговорити про те, як малому і середньому бізнесу в Україні успішно пережити локдаун в січні, або як його ще називають «зимові канікули заради безпеки».
Нагадаємо, що на черговому засіданні Кабінету міністрів було прийнято рішення про встановлення карантину з 8 січня по 25 січня 2021.
Згідно заборонами в період карантину, робота навчальних закладів буде припинена (працюватимуть тільки садки).
Кафе, бари, ресторани працюватимуть тільки на винос і здійснювати доставку.
У торгових центрах буде дозволена тільки торгівля продуктами харчування, ліками, ветеринарними препаратами, товарами особистої гігієни та побутовою хімією.
Також строгі обмеження торкнулися всіх масових заходів, концертів, виставок та інших подій.
Також буде заборонена робота ринків та різдвяних ярмарків, які не будуть здійснювати продаж продовольства і товарів першої необхідності.
У той же час громадський транспорт і аеропорти залишаються працювати в звичайному режимі. Звичайно, продуктові магазини, аптеки, банки, поштові оператори, готелі продовжують працювати. А також магазини, які торгують засобами гігієни та засобами зв’язку.
Перукарні та салони краси зможуть працювати тільки за попереднім записом, без очікування в залі.
Що цікаво, кафе в аеропортах будуть працювати.
У той же час прем’єр-міністр підкреслив, що держава залишає за собою право вводити карантин невідкладно, якщо ситуація погіршиться.
Фінансовий збиток від січневого локдауна вже підрахували. Як говорить Нацбанк- втрати можуть досягти 0,2% ВВП, в гривнях – це 9 мільярдів.
Як бізнесу вижити і протриматися на плаву в такий важкий час? Як показує практика січень і так не найкращий місяць з точки зору попиту. Більшість вже витратила гроші на святковий стіл та подарунки близьким і друзям.
Розуміючи можливі труднощі, уряд України йде на поступки для малого і середнього бізнесу на період карантину. Зокрема, якщо ваш борг по сплаті податків склав не більше 3060 грн, то його спишуть.
Платники, які сплачують податок I групи звільняються від сплати цього податку на період січня – травня 2021.
Цей законопроект допоможе бізнесу не накопичити податкові борги при простої. Що в свою чергу дасть можливість підприємцям підготуватися до карантину в січні і пройти його без серйозних втрат.
Кафе, ресторани, фітнес-клуби, нерухомість – всі ці бізнеси першими потрапляють в групу ризику карантину. Купівля послуг здійснюється в основному в офлайн режимі, адже багатьом важлива атмосфера закладу, дизайн і взагалі сам факт відвідування улюбленого закладу, а у випадку з залами – наявність необхідного обладнання. Звичайно, повезло тим, хто вже встиг перейти на онлайн-платформу, проте, що буде, коли люди почнуть економити після свят, і купівельна спроможність знизиться?
Перша хвиля пандемії коронавірусу показала, що можна не тільки вижити, а й успішно працювати, знайти нові канали продажів, змінити стратегію. Звичайно, не до всіх сфер діяльності це може бути застосовано, але ми постараємося розібрати це питання і дати найбільш ефективні поради експертів та бізнесменів.
1. Перше, що необхідно зробити – проаналізувати як продовжити роботу онлайн. Для кафе хорошим рішенням буде організувати власну доставку чи ж зареєструватися в усіх службах доставки вашого міста. Звичайно, якщо ви цього не зробили раніше. Також постарайтеся оптимізувати роботу на винос.
У випадку зі спорт-клубами онлайн-тренування – поки єдиний вихід, що дозволяє тренерам залишатися на плаву. Однак, це також хороший варіант і шлях розвитку.
Як вижити малому бізнесу під час другої хвилі карантину?
Онлайн життя перетягує на себе ковдру і на даний момент є глобальним трендом. У зв’язку з карантином, коли люди частіше стали проводити час вдома, інтернет-трафік в цілому в світі виріс в половину, а то й на 70%. Зараз найголовніше всім типам бізнесу швидко адаптуватися і почати хоча б частковий перехід в онлайн простір.
2. Підвищуйте впізнаваність свого бренду. Мовчки перечекати кризу – не найкраще рішення. Навпаки потрібно відкрито комунікувати. Головне завдання нині – підвищити впізнаваність бренду вашого бізнесу і збільшити кількість людей, зацікавлених у ваших послугах або продуктах. Наприклад, в місті працюють десятки піцерій, але якщо ваша «на слуху», набагато більше людей зроблять замовлення саме у вашому кафе.
Чому соціальні мережі – найбільш підходящий канал для комунікацій?
3. Згідно з дослідженнями, в Instagram і Facebook щодня проводять свій час приблизно 15 мільйонів українців. Карантин дозволяє просувати бренди навіть з невеликими бюджетами, оскільки конкуренція падає і вартість реклами відповідно знижується.
Цікаво, що однією з найбільш лояльних до реклами аудиторій вважають українську. За один місяць середньостатистичний користувач українського Facebook натискає на рекламу 21 раз.
На карантині у людей буде більше часу посидіти в Фейсбуці або Інстаграм, подивитися на улюблених блогерів і купити пропоновані ними товари (майстер класи, марафони і тд.).
Крім того люди налякані тим, що відбувається і ще менше вірять безликим бізнесам. Зараз саме час активно вести комунікацію з клієнтами і будувати сильний бренд.
Незважаючи на те, що COVID-19 зірвав деякі плани і викликав колапс більшості, середній бізнес (86%) все ще сподівається на досягнення прогресу протягом наступних трьох років.
Якщо зараз впасти в сплячку, коли карантин закінчиться – ви залишитеся позаду. Сьогодні виживуть тільки ті, хто готовий модернізувати бізнес і вкладати кошти в онлайн розвиток.
Фінансування для цього є зазвичай у великих компаній або принаймні можливість взяти їх в борг. А великій кількості МСБ і раніше було важко взяти кредит через високі ставки, а зараз карантин став додатковою перешкодою, адже саме для МСБ ризики високі, і банки ставляться до них прискіпливіше.
Якщо ж коштів на розвиток вашого бізнесу в період карантину недостатньо, хорошим рішенням може бути позика під заставу автомобіля. На сьогодні лідером на ринку даної послуги є компанія Cronvest. Процес отримання коштів максимально швидкий і зручний. Ваш автомобіль повністю у вашому розпорядженні, але при цьому у вас на руках необхідна сума грошей. Оформлення займає не більш як 2 годин і вам буде надано повний юридичний супровід.
За 20 років роботи компанія постійно розвивається і вдосконалює свої послуги. Філії заставного сервісу представлені в великих містах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Львові та Запоріжжі. Ви можете залишити заявку на сайті https://cronvest.com/, щоб дізнатися доступну суму під ваше авто.
Підсумувати хочеться тим, що кожен бізнес в різний час переживає хороші і важкі періоди. За черговим падінням вас може чекати такий бажаний зліт. Головне вірити в свої сили і не опустити руки. У будь-якій ситуації можна знайти вихід. Якщо вам потрібні кошти на розвиток бізнесу, або якщо труднощі все ж виникли, компанія Cronvest готова виступити вашим надійним партнером.
За матеріалами:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас