5 цікавих фактів про ремонт доріг у 2020 році — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

5 цікавих фактів про ремонт доріг у 2020 році

Казна та Політика
1611
У 2020 році в Україні було відремонтовано рекордну кількість кілометрів доріг. У рамках програми “Велике будівництво” робота велася по всій країні.
При цьому Укравтодор відійшов від принципу ремонту окремих коротких ділянок однієї і тієї ж дороги, а оновлював відразу цілі маршрути, пише інтернет-видання “Ділова столиця”.
1. Рекорд за час незалежності. Станом на початок грудня “Укравтодор” відремонтував і побудував 3900 км доріг державного значення. План до кінця року – оновити 4200 км. Ще 2000 км за рік оновили обласні державні адміністрації.
У незалежній Україні це найбільша кількість відремонтованих за рік кілометрів доріг. Для порівняння: в 2015 р. побудували і відремонтували 331 км доріг, в 2019-му – 847 км.
Лише за один рік “Укравтодор” зміг оновити 10% від всієї мережі державних доріг.
2. Ремонт одного кілометра став дешевше, ніж в попередні роки. Економія склала 4,5 млн на кожному кілометрі.
Це можна побачити, порівнюючи ремонти на одній дорозі, але на різних ділянках в різні роки. Найбільш ілюстративний приклад – дорога М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка. Це один з основних об’єктів 2018 і 2019 рр., який оновлюється і в поточному році. За підрахунками “Укравтодору”, падіння ціни на цій трасі коливається від 6,5 до більш ніж 10 млн грн на одному кілометрі.
3. Оновлення маршрутів, а не окремих ділянок. У 2020 р. більше не діє принцип, коли дороги довжиною в 100 км ділилися на відрізки по 5 км і ремонтувалися кілька років, в результаті чого на одній і тій же трасі хороші ділянки змінювалися ямами і «кратерами». В “Укравтодорі” стверджують, що з початку року діє маршрутний принцип, коли зроблені дороги складають маршрути, і кожна них робиться в рамках року повністю.
4. Ремонти доріг проходили по всій країні. Історично склалося так, що відремонтовані дороги отримували тільки окремі регіони, які вважалися пріоритетними для влади. Влада стверджує, що такої практики більше немає.
5. Оновлення інфраструктури підтримує більшість українців. Як показали результати соціологічного дослідження КМІС, абсолютна більшість українців – 89,8% – підтримують державні інвестиції в розвиток інфраструктури (будівництво/ремонт доріг, мостів, транспортних розв’язок, дитсадків, шкіл, лікарень, поліклінік, спортмайданчиків, стадіонів).
На питання про пріоритетні об’єкти для реконструкції та будівництва в своєму населеному пункті 49,2% українців вказали саме дороги.
За матеріалами:
Build Portal
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас