Киянам повернули 30 млн грн за неякісні житлово-комунальні послуги — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Киянам повернули 30 млн грн за неякісні житлово-комунальні послуги

Особисті фінанси
2134
У 2020 році житлово-комунальна інспекція міста обстежила низку житлових будинків на основі скарг і зауважень мешканців Києва, що стосуються якості житлово-комунальних послуг. За результатами інспекцій виконавці усували недоліки або робили перерахунок, сума якого склала майже 30 млн грн.
Про це повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
«Із початку року муніципальна інспекція провела 2011 обстежень і перевірок житлових будинків на якість послуг. Зокрема, це перевірки планові та за зверненнями киян», – сказав Петро Пантелеєв.
Він додав, протягом року інспекція провела низку перевірок неякісного утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, надання послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання, якість підготовки до осінньо-зимового періоду в житлових будинках, а також обстежила дитячі ігрові майданчики.
За результатами спільних перевірок виправлені недоліки та здійснено перерахунок споживачам.
«Актуальними завданнями для інспекторів зараз є належна температура опалення. Тому вони моніторять звернення, що надходять до виконавців послуг через Центральну диспетчерську службу з питань ЖКГ – 1557, а також на сторінку у соцмережі Facebook», – підкреслив Петро Пантелеєв.
Читайте важливі новини та поради, які стануть в пригоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr 🤫
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас