У президента пояснили важливість Великого будівництва доріг — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

У президента пояснили важливість Великого будівництва доріг

Казна та Політика
827
Велике будівництво доріг стало тим необхідним заходом стимуляції економіки у 2020 році, яке забезпечить довготривалий розвиток у подальшому та зростання ВВП.
Таку думку висловив Олег Устенко, радник президента України з економічних питань, виступаючи на форумі «МЕРЕЖА: форум дорожньої галузі». Саме «Велике будівництво» не дало можливості українській економіці впасти так сильно, як європейським сусідам, де падіння сягнуло 10%.
«Облікова ставка – 6 %, яка є найнижчою за всю історію незалежної України, дає можливість великим гравцям, таким як Укравтодор, мати доступ до кредитного ресурсу у середині країни. Що у свою чергу є стимулом для розвитку, який забезпечить ріст у довгостроковій перспективі. Завдяки додатковим державним витратам, Велике будівництво вберегло українську експортозалежну економіку від більш стрімкого та глибокого падіння у кризовий 2020 рік», – наголосив Олег Устенко.
Нині Україна отримує ефект синергії від мультиплікаційного ефекту взаємодії суміжних галузей під час Великого будівництва. У довгостроковій перспективі, а йдеться про десятки років, це стане базою для економічного розвитку.
Самих бюджетних коштів не вистачить для виходу з кризи, очевидно, слід залучати інвесторів. І тут так само будівництво дорожньої інфраструктури є визначальним фактором. «Коли є земля, можна поставити завод, але немає належної мережі інфраструктури. В умовах, коли конкуренція за інвестиційний ресурс росте, Україна мусить запропонувати інвестору додаткові умови», – зазначив експерт і додав, що будівництво доріг «також є вирішенням численних питань у довгостроковій перспективі, що пов’язані з міжнародною комунікацією, оскільки Україна має транзитні можливості».
«В України є обмеження бюджетні, а саме – дефіцит. У 2020 році він очікувався на рівні 2,5%, по факту, будемо дуже близькі до позначки 7%. У 2021 році закладаємо на рівні 5,3%. А це означає, що можливість користуватися грошима для таких проєктів, як Велике будівництво, – обмежена. Ми вимушені шукати додаткові джерела фінансування, зокрема розглядати варіант залучення приватних капіталів. Розвиток концесії – доріг та інфраструктури – може давати позитивний ефект у довгостроковій перспективі та необхідний економічний ріст, завдяки якому ВВП має досягти позначки у 5%», – висловився Олег Устенко.
За матеріалами:
УНІАН
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас