0 800 307 555
0 800 307 555

Вартість 1 км поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла в 2 рази - CoST Ukraine


Вартість 1 км поточного середнього ремонту доріг у 2020 році зросла в 2 рази - CoST Ukraine

Середня вартість 1 км поточного середнього ремонту доріг у 2020 році, згідно з інформацією публічного модуля аналітики Prozorro, зросла до 11,193 млн грн, що на 91,6% більше, ніж у 2019 році.

Такі дані повідомив виконавчий директор ініціативи з прозорості CoST Ukraine Святослав Абрамов під час брифінгу в четвер.

Читайте також: Укравтодор склав рейтинг найдовших доріг України

Згідно з оприлюдненою інформацією, середня вартість 1 км нового будівництва в 2020 році склала 90,216 млн грн (-14,3%), реконструкції – 36,061 млн грн (-44,7%), капітального ремонту – 25,184 млн грн (+4%).

При цьому в CoST Ukraine додали, що вартість основних матеріалів, використовуваних в дорожньому будівництві, в 2020 році практично не змінилася.

Так, вартість бітуму 60/90 (станом на жовтень 2020 року) впала на 12% і склала 13,9 тис. грн; емульсії бітумної – впала на 8% і склала 14,7 тис. грн; емульсії бітумної модифікованої – впала на 2% і склала 17 тис. грн; щебенево-піщаної суміші С5 – підвищилася на 6% і склала 584 грн; щебенево-піщаної суміші С7 – підвищилася на 1% і склала 604 грн; асфальтобетонної суміші – впала на 1% і склала 2,6 тис. грн; щебенево-мастичної асфальтобетонної суміші – не змінилася і склала 3,4 тис. грн.

“Важливо розуміти, що застосування середнього поточного ремонту – це був вимушений захід. Впроваджується він з 2012 року. Його впроваджують, оскільки це найпростіший спосіб реалізувати проєкт в рамках будівельного сезону. Важко сказати, наскільки це ефективно зараз. Реальний результат побачимо через кілька років”, – сказав Абрамов.

“Якщо говорити про вартість поточного середнього ремонту, роботи виконані не просто так – зрізали асфальт і зверху щось накатали, а дійсно посилили основу, облаштували освітлення, бар’єрну огорожу. І це все є. Звичайно, з відкритими даними потрібно ще працювати, це є в Prozorro, їх потрібно аналізувати, і ми далі будемо шукати шляхи, щоб це все автоматизувати. Але роботи оплачені не просто так”, – прокоментувала під час брифінгу голова команди підтримки реформ при “Укравтодорі” Олександра Азархіна.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

  • !

    Передрук, копіювання або відтворення інформації, яка містить посилання на агентство "Інтерфакс-Україна", в будь-якому вигляді суворо заборонено.

Також з цієї теми: Казна та Політика
Опитування
В Контексті Finance.ua