0 800 307 555
0 800 307 555

Facebook купила розробника платформи для спілкування з клієнтами за $1 млрд


Facebook купила розробника платформи для спілкування з клієнтами за $1 млрд

Найбільша у світі соціальна мережа Facebook оголосила про придбання Kustomer, стартапу-розробника платформи для управління відносинами з клієнтами.

Як повідомляє CNBC, угода оцінюється в понад $1 млрд.

Kustomer – це CRM-платформа, яка допомагає об’єднати спілкування з клієнтами з різних каналів та програм, таких як WhatsApp або Messenger на одному екрані.

Телеканал зазначає, що така покупка для Facebook є незвичною. У минулому соцмережа в основному купувала компанії, орієнтовані на споживача, такі як Giphy в травні і іспанська PlayGiga в грудні 2019 року. Такі придбання зазвичай служать основою для створення функцій для користувачів Facebook.

Залучаючи Kustomer до участі, Facebook надасть малим підприємствам, що використовують її послуги для реклами і продажу товарів, додаткові функції для закриття продажів через сервіси соціальної мережі. Це, мабуть, повинно привести до того, що ці компанії будуть витрачати більше на рекламу в Facebook. Це ключовий момент для компанії, яка отримує майже 99% доходів від реклами.

Kustomer базується в Нью-Йорку і була заснована у 2015 році. За даними Crunchbase, компанія залучила близько $173,5 млн. JPMorgan виступав єдиним радником Kustomer в угоді.

  • i

    Якшо Ви помітили помилку, виділіть необхідну частину тексту й натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це нам.

Дивись також
Опитування
В Контексті Finance.ua