Чорна п’ятниця у SkyUp: знижки до 20% та безкоштовне повернення придбаних зі знижками квитків — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чорна п’ятниця у SkyUp: знижки до 20% та безкоштовне повернення придбаних зі знижками квитків

Особисті фінанси
268
SkyUp пропонує пасажирам знижки на квитки до 20% та безкоштовне повернення придбаних зі знижками квитків. Про це повідомила пресслужба компанії.
Розпродаж квитків триватиме три дні — з 00:00 27 листопада по 23:59 29 листопада.
Умови розпродажу:
  • знижка поширюється тільки на квитки на регулярні рейси та авіаквитки у сітібрейках (вартість готелю сплачується у повному розмірі). Скористатися знижкою для придбання квитка на спеціальний рейс не можна;
  • квитки зі знижкою можна придбати на сайті у розстрочку до 12 платежів;
  • у разі придбання квитка через агентську мережу агент також застосовує один із промокодів залежно від дати поїздки, якщо це не спеціальний рейс ;

Кредитні карти для мандрівників

  • оплатити квитки можна балансом пасажира. Пасажири, які мають на балансі кошти за скасовані рейси, можуть скористатися ними у Чорну п’ятницю для оплати квитків. Після придбання на баланс буде зараховано кешбек у розмірі знижки від вартості квитків — 10% чи 20% залежно від дати рейсу. Промокод вводити не потрібно.
Знижки:
  • 10% — застосовується для рейсів з вильотом до 27 березня 2021 року включно, крім періодів з 24.12.2020 до 10.01.2021 та з 05.03.2021 до 10.03.2021. Перед оплатою квитка карткою треба ввести промокод BLKFRDY10;
  • 20% — застосовується для рейсів з вильотом починаючи з 28 березня 2021 року, крім періодів з 24.04.2021 до 10.05.2021, з 26.06.2021 до 30.06.2021 та з 23.08.2021 до 30.08.2021. Перед оплатою квитка карткою треба ввести промокод BLKFRDY20.
Безкоштовне повернення придбаних у Чорну п’ятницю квитків. Придбані на сайті або в агентській мережі 27-29 листопада квитки можна анулювати безкоштовно незалежно від обраного тарифу. Єдина умова: відмовитися від рейсу можна не пізніше, ніж за 72 години до вильоту.
Як відбувається повернення коштів. Якщо пасажир придбає квиток на сайті авіакомпанії, треба оформити заявку через контакт-центр. 100% коштів за невикористані квитки незалежно від формату оплати (карткою чи балансом) будуть зараховані на баланс в особистому кабінеті на сайті авіакомпанії. Ними можна буде скористатися для нових бронювань та оплати додаткових послуг.
Якщо пасажир придбає квиток через агентську мережу, потрібно буде звернутися із заявкою за місцем продажу. Агент оформить повернення квитка і надасть пасажиру промокод у розмірі повної ціни квитка. Суму промокоду можна буде зарахувати на баланс або скористатися ним в агентській мережі для оплати іншого квитка.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас