«Шеринг від Дії»: де і як він може знадобитися — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

«Шеринг від Дії»: де і як він може знадобитися

Фінтех і Картки
2259
Раніше, в жовтні на Diia Summit міністр цифрової трансформації Михайло Федоров презентував Дія 2.0 – оновлену версію застосунку держави у смартфоні. Серед функціоналу додатку з’явилося багато нового.
Серед нових документів було представлено: картку платника податків; довідку ВПО (переселенця); свідоцтво про народження дитини; електронну прописку в паспортах та свідоцтві. Нові продукти в застосунку, що були представлені — це «шеринг» документів, оплата штрафів за порушення ПДР (фото- та відеофіксація); оплата боргів за виконавчими провадженнями.
«Шеринг від Дії»: де і як він може знадобитися
Більше про можливості та використання електронних документів в «Дії» розповів на FinRetail-2020 Денис Іванов, керівник експертної групи Директорату електронних послуг.
«Наразі існують кілька сценаріїв, як можна зробити шеринг. Шеринг документів – це не лише можливість безпосередньо поділитись цим документом, це і можливість валідувати документ, тобто підтвердити свою особу та пересвідчитись у правдивості цього документу. Є можливість це зробити офлайн – на точках доступу в магазинах чи відділеннях банку. Можна зробити онлайн, якщо це онлайн магазин і необхідно залишити якісь свої дані, або підтвердити свої паспортні дані», – повідомив Іванов.
Коли може знадобитися для ритейлу «шеринг»:
  • придбання алкогольно-тютюнової продукції та пересвідчення у віці покупця продукції;
  • видача оплачених онлайн-замовлень та доставлення оплачених товарів, де потрібно валідувати людину;
  • пред’явлення документів, власник яких має право на знижки й пільги (у «Дії» вже є 8 документів: біометричний та закордонний паспорт, паспорт оформлення ID- картки, свідоцтво про народження дитини, студентський квиток, водійське посвідчення та інші).
Технічно є можливість «шерити» кожен із цих документів, юридично – потрібно пройти відповідні процедури для того, щоб мати змогу оформити правильно відповідний запит і отримати ці документи для ваших бізнес-процесів, додав він.
«Шеринг від Дії»: де і як він може знадобитися
Про користь «шерингу» при поверненні товару. «При поверненні товару потрібно пред’являти документ, щоб компанія могла заповнити відповідні дані для оформлення товару, який був придбаний заздалегідь. Для електронної комерції — це можливість оформлення кредиту на придбання товару онлайн, або повернення товару в будь-яких життєвих ситуаціях», – повідомив Іванов.
«Шеринг від Дії»: де і як він може знадобитися
Про безпеку електронних документів в “Дії”. Зі слів Іванова, “Дія” не зберігає жодної інформації про людей. Вся інформація, яку ви бачите в застосунку про себе, або якщо ви перевіряєте іншу людину, генерується в момент запиту в реєстрах, що підключаються. “Дія” отримала сертифікат КСЗІ (комплексна система захисту інформації – ред.), що повністю гарантує безпеку збереження технології інформації.

Довідка Finance.ua:

  • Валідація – це можливість перевірити користувача цифрового документа «Дії». Приклад: продати якийсь товар з категорії тютюнових виробів чи алкогольних напоїв, де потрібно підтвердити наявність певного віку для придбання цього товару.
  • Шеринг – сервіс, що дозволяє отримати копії (дані) цифрових документів клієнтів одразу у вашу інформаційну систему.

Що таке додаток «Дія» та як ним користуватися 📱

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас