Як пандемія змінює страховий ринок - думка експерта — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Як пандемія змінює страховий ринок - думка експерта

Особисті фінанси
649
Більшість проривів компанії здійснюють під час кризи.
Про це розповіла співзасновник “Арсенал Страхування” Марина Авдєєва на конференції FinRetail2020.
COVID-19 не став винятком. Під час коронакризи у нас теж стався прорив. Однак ця криза виявилася не такою, як всі інші, адже вона народжена в період пандемії і локдауну”, – розповіла експерт.
За її словами, епоха пандемії позначила нові тренди на ринках, які виражалися в таких речах і фактах:
  • деглобалізація: світ став більш закритий, це дасть перевагу місцевим локальним гравцям і послабить міжнародні бренди;
  • урбанізація все одно переможе: спочатку люди почали виїжджати з мегаполісів, піклуючись про своє здоров’я, проте офлайн назвали новим “лакшері”, і як тільки ситуація трохи заспокоїлася, люди, незважаючи на небезпеку, почали повертатися. Це означає, що люди так само будуть користуватися тим, чим вони звикли в офлайні;
  • стрімка діджіталізація і орієнтир на технологічність: події березня відкинули нас на роки вперед, і кращі компанії мусили моментально підлаштовуватися. Вони діджиталізувались настільки, що навіть після скасування карантину світ більше не стане колишнім.
“Карантин став для всіх нас примусовою еволюцією. Компанії взяли з цих трендів стимули, щоб змінитися. Ми, в страховій компанії, відчули, що наш ринок теж зміниться. У березні наші клієнти почали дзвонити і просити “заморозити” страховки. Тоді ми подумали, що людям потрібна страховка за принципом On/Off, а не на цілий рік”, – поділилася досвідом Марина Авдєєва.
За її словами, компанія випустила на ринок новий продукт, технологічний стартап “Easy Peasy Insurtech”.
Бізнес-модель Easy Peasy:
  • скільки їздиш – стільки платиш. А не їздиш – не платиш;
  • немає відділень – страховку можна купити тільки онлайн;
  • не треба дзвонити – миттєвий зв’язок через месенджер;
  • всі збитки регулюються дистанційно.
“Ми інтегровані з системою BankID НБУ – так ми знайомимося з клієнтом. Потім договір приходить на пошту клієнта, а оплата здійснюється через СМС”, – розповіла Авдєєва.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас