7 помилкових причин для звільнення — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

7 помилкових причин для звільнення

Особисті фінанси
1334
Працівникам радять не поспішати з рішенням про звільнення. Варто проаналізувати, чи є суттєві причини для пошуку іншого місця.
Про це пише work.ua.
Не потрібно звільнятися, якщо:
  • Не влаштовує одне робоче завдання.
Керівник доручив вам виконання важливого проєкту. Ви працюєте понаднормово, перебуваєте у постійному стресі й не відчуваєте віддачі або заохочення.
“Якщо надто тяжко, поговоріть з керівником, дізнайтеся, чи може він надати допомогу або інші ресурси, щоб зменшити навантаження”, – радять автори публікації.
  • Начальник постійно критикує.
Давати зворотний зв’язок співробітникам щодо їхньої роботи — одна з функцій керівника. У конструктивних зауваженнях, які не порушують особистих кордонів, немає нічого поганого.
7 помилкових причин для звільнення
  • Не підвищують на посаді.
“Спершу подивіться на колег, яких підвищили, і побачите у них ті риси, котрих вам бракує. Згадайте, чи давали ви керівництву знати про свої досягнення: подавали звіт особистої ефективності, зустрічалися, щоб показати свої результати та успіхи. Щоб вас помітило керівництво, про себе треба нагадувати цифрами та фактами”, – кажуть експерти.
  • Є бажання працювати на себе.
“Якщо маєте ідею, прописаний план, як розвивати бізнес, то вам варто звільнитися та спробувати. Але слід пам’ятати, що власна справа вимагає ще більшої концентрації, відповідальності, ніж робота на когось.
  • Вам нудно, але ви нічого не робите.
Замість того щоб думати про пошук нової роботи лише тому, що вам нудно на нинішній, можна попросити колег та керівництво про додаткові завдання. Так ви більше не будете нудьгувати, отримаєте нові задачі та статус активного співробітника.
  • Ви думаєте, що скоро вас звільнять, і хочете випередити події.
“Якщо ви справді стурбовані вашим положенням у колективі, попросіть свого керівника про чесний відгук. Немає потреби вживати превентивні заходи без попереднього обговорення інших можливих варіантів”, – кажуть фахівці.
  • У вас розвинувся синдром самозванця.
Синдром самозванця — це коли людині здається, що вона не заслуговує на успіх, її навички та досвід недотягують до посади, яку вона обіймає.
Що робити в такому разі. Якщо ви вважаєте, що не в змозі виконувати роботу, повідомте про це керівництво та з’ясуйте, як потрібно діяти далі. Однак ви зобов’язані чесно поглянути на свої здібності та знання. Ви багато чого досягли. Якщо вважаєте, що для кращого виконання роботи потрібна додаткова освіта, дізнайтеся, чи може компанія оплатити майстер-клас, семінар, вебінар.

Хочу отримати гроші до зарплати 💸

За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас