Чим дивувати покупців в 2021 р. Свіжі ідеї для бізнесу 20 листопада на FinRetail 2020! — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Чим дивувати покупців в 2021 р. Свіжі ідеї для бізнесу 20 листопада на FinRetail 2020!

Фондовий ринок
1085
Чим дивувати покупців в 2021 р. Свіжі ідеї для бізнесу 20 листопада на FinRetail 2020!
20.11.2020 в Києві відбудеться п’ята ювілейна практична бізнес-конференція FinRetail 2020!
Два потоки Finance та Retail об’єднують кращі бізнес кейси від авторитетних експертів, успішних менеджерів-практиків сфери роздрібної торгівлі та фінансових послуг на одній бізнес арені. У фокусі FinRetail 2020 -Можливості, які з’явилися у retail індустрії в 2020 році, і якими вона скористалася або скористається в майбутньому.
Під час заходу учасники отримають відповіді на такі ключові питання:
- Куди ведуть тренди купівельний переваг 2020-2021;
- На які джерела інформації клієнти більше звертають увагу, кому та/або чому довіряють;
- Де брати креативні ідеї і натхнення;
- Чим захоплювати клієнта;
- Як в кризу знаходити нові можливості;
- Чим виділятися на тлі конкурентів;
- Як створювати інфо приводи;
- В які сучасні технології та сервіси варто інвестувати сьогодні, щоб забезпечити суттєву конкурентну перевагу в майбутньому;
- Оффлайн vs онлайн. Переходити або не переходити, ось в чому питання;
- Які є перспективи віддаленої ідентифікації в сфері фінансових послуг, чи є світло в кінці тунелю;
-Як контролювати і управляти ризиками фінансової компанії, щоб не стати об’єктом пильної уваги фін. Моніторингу;
- Що нового готує регулятор для фінансового сектора. Обізнаний – значить озброєний.
СЕРЕД СПІКЕРІВ:
Марина Авдєєва – Підприємець. Співвласник СК «Арсенал Страхування», засновник «Easy Peasy Insurtech». Входить до ТОП-100 успішних жінок України за версією видання “Новий Час”. Підприємницька історія Марини Авдєєвої увійшла в другу книгу бізнесмена Євгена Черняка «Принципи перших» про жінок-підприємців. Область експертності – масштабування і прибутковий ріст, операційна ефективність і якість сервісу.
Христина Кармазина – Керівниця Напрямку діджитал продуктів ПриватБанку, у банківській діяльності 8 років. Ідеолог інноваційних продуктів у Приват24 та досвідчений експерт з розвитку інтернет-еквайрингу LiqPay. Має досвід з управління та натхнення команди у 168 співробітників. Ментор стартапів, мати двох здорових дітей. Та підкорювач базового табору Евересту.
Юрій Гладкий – СЕО, співвласник GRAPE. Спеціалізується на маркетингу і стратегії розвитку брендів. Працює з клієнтами в Україні, США, Словаччини, Румунії, Білорусі, Казахстані, Грузії та ін. Серед клієнтів Visa, Privatbank, Monobank, Верес, КОМО, Henkel, MHP, Silpo, ENSO, 64Audio, Prom, Foxtrot, OLX, L’Oreal. Дворазовий учасник рейтингу МС-Today “ТОП50 підприємців року» і «ТОП100 надихаючих українців».
Євген Васильцов – Керiвник Напрямку по роботi з торговельними пiдприємствами. 8 років в ПриватБанку. Розвиває та модернізує найбільшу в Україні мережу еквайрингу (більше 200 000 pos-терміналів). Під керівництвом запущені інноваційні продукти: чайові cashless, готівка на касі, facepay в Android pos-терміналах тощо.
Антоніна Мурашко – Юрист, економіст, банкір, президент Української асоціації платіжних систем «УАПС». 18 років у фінансовому секторі України, з них 6 років у відділі банківського нагляду Управління Національного банку України та 12 років на керівних посадах у банках та небанківських фінансових установах України. Входить до складу робочої групи «Економічна співпраця, зона вільної торгівлі, транскордонне співробітництво» української сторони Платформи громадянського суспільства Україна — ЄС.
Олексій Миропольський – комерційний директор групи компаній Portmone.com з 15-річним досвідом в платіжній діяльності. Керує напрямком розвитку В2В-рішень від Portmone.com: інтернет еквайринг, агрегація сервісів і співробітництво з більш, ніж 30 банками-партнерами, а також з мерчантами.
Анастасія Давидова – Комерційний директор CityConsult Development, колишній маркетинг директор Multiplex Holding, президент клубу маркетинг директорів The CMO Club CIS
Та багато інших провідних фахівців. А також представники НБУ, асоціацій UAPS, ВАФК, Міністерства цифрової трансформації. Всього більше 25 спікерів, з якими детальніше можна познайомитися на сторінці заходу
Конференція пройде 2ма тематичними сесіями / потоками:
1) Потік «Retail» рекомендовано відвідати: підприємцям, власникам бізнесу, що займаються роздрібною торгівлею, директорам департаментів/керівникам напрямків продажів, маркетологам, бренд і PR менеджерам, а також представникам компаній, які пропонують інноваційні рішення і технології для торгівлі.
2) Потік «Finance» рекомендовано відвідати: заступникам голів правління банків, страхових компаній, СЕО мікро-фінансових компаній, керівникам департаментів роздрібного бізнесу, стратегії, маркетингу, реклами і PR, IT, ризиків, а також представникам компаній-постачальників рішень для роздрібного бізнесу.
Взяти участь в конференції можна як у форматі оффлайн так і онлайн. Важливо знати, що у зв’язку з пандемією, викликаної вірусом COVID 19, кількість квитків на присутність оффлайні в цьому році обмежена.
Детальніше дізнатися про пакети для учасників, програму, спікерів, наявність вільних місць та зареєструватися можна за посиланням.
Захід проходить за підтримки асоціацій: платіжних систем UAPS, банків НАБУ, фінансових компаній ВАФК, страхових компаній УФC, а також при медіа-підтримці популярних інформаційних порталів Minfin.com.ua, Finance.ua, PaySpaceMagazin, ФУЕТЕ.
За матеріалами:
Finance.ua
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас