Boeing планує представити новий пасажирський літак вперше з 2004 року — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

Boeing планує представити новий пасажирський літак вперше з 2004 року

Фондовий ринок
436
Американський авіабудівний концерн Boeing Co. обговорює з клієнтами створення нового пасажирського літака.
Про це пише The Wall Street Journal.
За інформацією газети, мова йде про вузькофюзеляжний літак на 200-250 пасажирів. Таким чином, авіалайнер за своїми характеристиками буде розташовуватися між найбільшою моделлю Boeing 737 MAX і широкофюзеляжним 787 Dreamliner. Обговорення перебувають на ранній стадії і можуть не призвести до програми з розробки нового лайнера.
Boeing не пропонував нових моделей пасажирських літаків з 2004 року, коли був представлений Dreamliner, поставки якого почалися в 2011 році. Boeing давно розглядав можливість випуску нового літака, проте в 2011 році вважав за краще створити нову модель лайнера 737 – 737 MAX.
Раніше компанія розглядала можливість виробництва нових середньорозмірних літаків (New Midsize Airplane, NMA), проте відмовилася від цієї ідеї на тлі кризи з 737 MAX.
Заборона на польоти 737 MAX в березні 2019 року призвела до відставання Boeing від Airbus на ринку вузькофюзеляжних пасажирських літаків. Європейський концерн домігся успіху завдяки випуску більших моделей A320neo, включаючи A321 LR і XLR зі збільшеною дальністю польоту. Airbus отримала понад 3 тис. замовлень на ці літаки.
Випуск нової моделі пасажирського літака може дозволити Boeing конкурувати з A321, відзначає WSJ.
Обговорення нового літака відбувається на тлі кризи в авіації, викликаної пандемією коронавірусу. Багато аналітиків очікують, що попит на перевезення за маршрутами малої протяжності відновиться швидше, ніж на далекі рейси. У зв’язку з цим новий вузькофюзеляжний лайнер Boeing може бути більш виграшним варіантом в порівнянні з NMA.
Створення нового літака не є пріоритетом Boeing в умовах проблем з 737 MAX і пандемії. Щойно розпочнуться польоти 737 MAX, виробник зможе відновити постачання клієнтам і забезпечити необхідний приплив грошових коштів. В останні місяці компанія скорочувала виробництво і штат на тлі скасування замовлень.
Минулого тижня голова Європейського агентства авіаційної безпеки (EASA) Патрік Кі заявив, що зміни, внесені в програмне забезпечення та обладнання 737 MAX, зробило авіалайнери досить безпечними, щоб вони могли відновити польоти в повітряному просторі Європи ще до кінця 2020 року.
У серпні головний фінансовий директор Boeing Грег Сміт повідомив аналітикам, що компанія переглядає свою стратегію розробки нової продукції, щоб визначити майбутні потреби клієнтів.
“Ми будемо здійснювати правильні інвестиції в потрібний час, щоб зберігати конкурентні переваги завдяки нашій пропозиції”, – сказав він.
За матеріалами:
Інтерфакс-Україна
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас