447
Boeing планує представити новий пасажирський літак вперше з 2004 року
— Фондовий ринок
Американський авіабудівний концерн Boeing Co. обговорює з клієнтами створення нового пасажирського літака.
Про це пише The Wall Street Journal.
За інформацією газети, мова йде про вузькофюзеляжний літак на 200-250 пасажирів. Таким чином, авіалайнер за своїми характеристиками буде розташовуватися між найбільшою моделлю Boeing 737 MAX і широкофюзеляжним 787 Dreamliner. Обговорення перебувають на ранній стадії і можуть не призвести до програми з розробки нового лайнера.
Boeing не пропонував нових моделей пасажирських літаків з 2004 року, коли був представлений Dreamliner, поставки якого почалися в 2011 році. Boeing давно розглядав можливість випуску нового літака, проте в 2011 році вважав за краще створити нову модель лайнера 737 – 737 MAX.
Раніше компанія розглядала можливість виробництва нових середньорозмірних літаків (New Midsize Airplane, NMA), проте відмовилася від цієї ідеї на тлі кризи з 737 MAX.
Заборона на польоти 737 MAX в березні 2019 року призвела до відставання Boeing від Airbus на ринку вузькофюзеляжних пасажирських літаків. Європейський концерн домігся успіху завдяки випуску більших моделей A320neo, включаючи A321 LR і XLR зі збільшеною дальністю польоту. Airbus отримала понад 3 тис. замовлень на ці літаки.
Випуск нової моделі пасажирського літака може дозволити Boeing конкурувати з A321, відзначає WSJ.
Обговорення нового літака відбувається на тлі кризи в авіації, викликаної пандемією коронавірусу. Багато аналітиків очікують, що попит на перевезення за маршрутами малої протяжності відновиться швидше, ніж на далекі рейси. У зв’язку з цим новий вузькофюзеляжний лайнер Boeing може бути більш виграшним варіантом в порівнянні з NMA.
Створення нового літака не є пріоритетом Boeing в умовах проблем з 737 MAX і пандемії. Щойно розпочнуться польоти 737 MAX, виробник зможе відновити постачання клієнтам і забезпечити необхідний приплив грошових коштів. В останні місяці компанія скорочувала виробництво і штат на тлі скасування замовлень.
Минулого тижня голова Європейського агентства авіаційної безпеки (EASA) Патрік Кі заявив, що зміни, внесені в програмне забезпечення та обладнання 737 MAX, зробило авіалайнери досить безпечними, щоб вони могли відновити польоти в повітряному просторі Європи ще до кінця 2020 року.
У серпні головний фінансовий директор Boeing Грег Сміт повідомив аналітикам, що компанія переглядає свою стратегію розробки нової продукції, щоб визначити майбутні потреби клієнтів.
“Ми будемо здійснювати правильні інвестиції в потрібний час, щоб зберігати конкурентні переваги завдяки нашій пропозиції”, – сказав він.
За матеріалами: Інтерфакс-Україна
Поділитися новиною
Також за темою
Fitch підвищило рейтинг України після реструктуризації боргу
Інвесткомпаніям змінюють правила: що планує регулятор ринку капіталу
Ще 23 АЗС Коломойського переходять під контроль нового власник
НКЦПФР включила до списку сумнівних інвестиційних проєктів ще два кейси
Укрзалізниця повідомила, які потяги затримуються через аварію під Коростенем (список)
Як буде працювати «Укрпошта» та Нова пошта на свята (графік)
