Аферисти під виглядом call-центру чистили банківські рахунки українців (фото)
У Луцьку фахівці з кібербезпеки Служби безпеки України (СБУ) блокували діяльність організованої групи, учасники якої викрадали гроші з рахунків клієнтів приватних та державних банківських установ в Україні та за кордоном.
Про це повідомляє прес-центр СБУ.
П’ятеро жителів іншої області організували в одному з офісних приміщень у центрі Луцька call-центр, в якому працювали кілька десятків операторів.
Вони телефонували клієнтам і, представляючись співробітниками фінансових установ, виманювали дані про CVV-коди, номери банківських рахунків, PIN-коди до платіжних карток.
За оперативними даними, учасники групи викрадали щомісяця майже пів мільйона гривень.
Довідка Finance.ua
- Телефонне шахрайство – це найпоширеніший вид платіжного шахрайства. Про це попереджає пресслужба НБУ.
Раніше в НБУ пояснили, як розпізнати продавця-шахрая. Які обставини з продавцем повинні насторожити:
- пропонує товар за занадто заниженою вартістю;
- не погоджується на купывлю з постоплатою або просить перерахувати аванс на картку;
- не знає характеристик товару;
- поспішає з оплатою товару;
- оплата здійснюється на картку, видану на прізвище, що не збігається з прізвищем продавця;
- надсилає копії своїх документів, щоб викликати довіру.
Читайте важливі поради, які стануть в нагоді для вашого гаманця, в телеграм-каналі Finance_ukr
За матеріалами: Finance.ua
Поділитися новиною