В "Укравтодорі" розповіли, скільки коштує будівництво 1 кілометра дороги — Finance.ua
0 800 307 555
0 800 307 555

В "Укравтодорі" розповіли, скільки коштує будівництво 1 кілометра дороги

Казна та Політика
3237
Середня вартість нового будівництва 1 кілометра автодороги першої категорії з асфальтобетонним покриттям у 2020 році в Україні становить 170,6 млн грн.
Таку інформацію ЦТС надали в Державному агентстві автомобільних доріг.
Середня вартість будівництва:
  • 1 км асфальтобетонної дороги другої категорії – 77,4 млн грн,
  • третьої – 69,6 млн грн,
  • четвертої – 39,4 млн грн,
  • п’ятої – 11,3 млн грн.
Якщо говорити не про абсолютно нове будівництво, а про ремонти доріг, то, за даними “Укравтодору”, максимальна вартість капітального ремонту 1 км автодороги першої категорії може досягати 60 млн грн, а реконструкції – 100 млн грн.
В "Укравтодорі" розповіли, скільки коштує будівництво 1 кілометра дороги
Від чого залежить вартість. Структура вартості дорожньо-будівельних робіт залежить як від категорії дороги, так і від низки інших факторів, але усереднені дані такі: вартість матеріалів, виробів і конструкцій – 60%, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів – 20%, заробітна плата – 10%, інші витрати – 10%.
“Будівництво абсолютно нової дороги не можна абсолютно ні до чого прирівнювати, тому що воно передбачає повністю нове проходження дороги по новій ділянці, по полях, болотах… І саме від рельєфу місцевості залежить вартість одного кілометра. Тому що в новому будівництві дуже велика частка витрат падає на земляні роботи, включаючи, наприклад, заміну грунтів, які не підходять за лабораторними аналізами і т.д.”, – прокоментував Олександр Ращупкін, радник в корпорації РДС.
Складові вартості будівництва або ремонту 1 км дороги: він зазначив, що, наприклад, бар’єрні огорожі можуть скласти до 10-15% від загальної кошторисної вартості об’єкта.
Матеріал. Що стосується частки асфальтобетону у вартості матеріалів, то, за словами фахівця, підрахувати це складно: “Все залежить від кількості шарів дорожнього покриття. Якщо це поточний ремонт і тільки два шари асфальту, то асфальт складе 80% або 90%. Якщо це регенерація і є інші добавки, то асфальт складе 60%. Якщо додаються кілька нижніх підстилаючих шарів дорожнього одягу і щебенево-пісочних сумішей з додаванням цементу, то там асфальт може становити половину від вартості матеріалів”.
За матеріалами:
Економічна Правда
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter , щоб повідомити про це.

Поділитися новиною

Підпишіться на нас